Miris ‘spaljene kose‘ prodaje Muskova kompanija The Boring Company koja inače planira izgraditi najveću mrežu podzemnih tunela u Americi
Najbogatiji čovjek na svijetu, Elon Musk, nastavio je s neobičnim poslovnim pothvatima i lansirao - parfem. Pratitelje na Twitteru je, u svom stilu, obavijestio da je ulazak u svijet parfema logičan budući da se preziva Musk (engl. mošus), a s obzirom na to da se u biznis svijetu pozicionirao kao ekscentrik, njegov parfem miriše na – spaljenu kosu.
‘Burnt Hair‘ realizirala je njegova kompanija The Boring Company, a Musk se jučer pohvalio da je u svega nekoliko sati prodao 10 tisuća komada i zaradio milijun dolara.
Ekscentrični proizvodi
Inače, na stranici kompanije se ne može saznati kakve note zadržava njegov ‘Burnt Hair‘ već da je ‘esencija nepodnošljive požude‘ zapakirana u rubin-crvenu bočicu s kristalnim čepom. Također, obećavaju da ćete se s tim mirisom istaknuti u gužvi, biti zapaženi dok hodate zračnom lukom.
Ovaj mirisni prvijenac nije jedini neobični proizvod kojeg je Musk lansirao proteklih godina. Tijekom 2020. na tržište je, u sklopu Tesle, izbacio prvu tequilu, ali i kratke hlačice kojom slavi pobjedu nad investitorima koji su se kladili da neće biti uspješan proizvođač električnih vozila. Njegova kompanija The Boring Company je pak prodavala bacače plamena i to po cijeni od 500 dolara, ali rasprodala 50 tisuća kapa s logotipom.
No, njezin temeljni biznis nema nikakve veze ni s kapama ni parfemima već s podzemnim tunelima. Prije pola godine, prikupili su 675 milijuna dolara za izgradnju mreže podzemnih tunela za prijevoz ljudi i tereta po američkim gradovima, a njena se ukupna vrijednost procjenjuje na 5,7 milijardi dolara.