Kompanija Nike i službeno je lansirala brend Well Collective kojim svijetu žele pokazati kako su prerasli ulogu lidera u sportskoj industriji i postali brend koji isporučuje inovaciju, stručnost i iskustva u vezi s tijelom, umom i životom svojih kupaca. Ta nova platforma nadahnuta je uvidima koje su dobili od kupaca, posebno ženskog dijela publike, i kreirana kako bi podržala potrošače, bez obzira na spol ili dob, na njihovom wellness putu.
– Naš ultimativni cilj je pomoći što većem broju ljudi da se pokrenu, osjećaju dobro u svojoj koži i usvoje ono što je doista najbitnije, a to je dobro proživljeni život – kazala je u priopćenju potpredsjednica Global Nike Women‘s, Amy Montagne.
Holistički fitness
Nike Well Collective, prema njihovom opisu, počiva na pet temeljnih stupova holističkog fitnessa – pokret, mindfulness, prehrana, odmor i povezanost. Postojeće profile na društvenim platformama Nike Training i Nike Yoga ujedinit će pod jednim zajedničkim imenom – Nike Well Collective (@nikewellcollective).
Također, njihovom će se novom kolektivu priključiti preko tisuću fitness trenera od Los Angelesa, Pariza pa do Seula, ali i tim akademika, znanstvenika, istraživača, medicinskih profesionalaca i poznatih autora koji će, svatko iz svoje domene, podržavati spomenutih pet stupova na kojima počiva ideja wellness kolektiva.
– Mi jesmo sportska kompanija, ali se sve više vidimo u wellness industriji – prihvaćamo i slavimo svaki oblik kretanja, svako wellness putovanje i svaku potragu za autentičnošću – kazali su iz Nikea i dodali da je Well Collective manifestacija tih ciljeva i ideja te služi kao vodstvo i podrška u ostvarivanju osobnih wellness ciljeva.