Znanja
StoryEditor

4 razloga zbog kojih biste trebali početi s objavljivanjem sadržaja na LinkedInu

17. Veljača 2015.
Piše:
lider.media

LinkedIn je oduvijek bio iznimno koristan alat za one koji su u potrazi za poslom.

Iskustvo koje navedete postaje vidljivo svima, a što je još bitnije, poslodavcima. Omogućava vam povezivanje s ljudima koji su bitni za industriju u kojoj želite raditi, a omogućava vam i praćenje najnovijih poslovnih trendova. Ako ste u posljednje vrijeme posjetili LinkedIn, mogli ste uočiti i neke promjene. Naime, LinkedIn je svim članovima otvorio mogućnost objavljivanja relevantnog sadržaja.

Donosimo četiri razloga zbog kojih biste i vi trebali biti među onima koji koriste tu opciju:

Publika je već tamo

Najteži dio za blogere početnike jest privlačenje publike. Na LinkedInu, pak, već imate publiku koja se sastoji od vaših kontakata.

Postovi su sastavni dio vašeg profila

Na neki način, to je kao da imate portfolio. Uz iskustvo, vještine, obrazovanje i preporuke, uvijek možete uključiti i vaše osvrte, odnosno postove vezane uz relevantne teme. To će pridonijeti i vidljivosti vašeg profila.

Promovirate se

Ukoliko su vaši postovi i osvrti povezani s LinkedIn kanalima kao što je, primjerice, Big Data, postoji šansa da budete objavljeni na LinkedIn Pulseu, što znači da će 340 milijuna korisnika moći pročitati vaše mišljenje o pojedinoj temi.

Angažman publike

Na koncu, tih 340 milijuna korisnika će zasigurno na neki način reagirati na vašu objavu – čestitkom, pitanjem, zahvalom ili kritikom. To vam može pružiti dodatnu motivaciju za nastavak prakse.

20. travanj 2024 11:25