Znanja
StoryEditor

5 najvećih pogrešaka na društvenim medijima

10. Rujan 2014.
Piše:
lider.media

Društveni mediji su snažan način za povezivanje s publikom i potencijalnim klijentima.

Međutim, samo ako ih ispravno koristite. Srećom, neke od najvećih pogrešaka na društvenim mrežama vrlo je lako izbjeći. Svladate li nekoliko osnovnih stvari, komunikacija sa zajednicom koja se okupila oko vas bit će uspješnija i moći ćete iskoristiti puni potencijal društvenih medija.

Donosimo 5 pogrešaka koje treba izbjegavati:

Nepotpuni profil

Nemojte preskočiti poglavlje ‘O nama‘. Ta je rubrika izvrsna ukoliko želite ispričati svoju priču, pružiti osnovne informacije ili jednostavno staviti link službene stranice vaše kompanije.  Što više informacija pružite, klijenti i znatiželjnici će lakše pronaći ono što ih zanima. Osim toga, povezivanje službene stranice s ekstenzijom na društvenim mrežama pomaže u identificiranju službene stranice.

Jednostrana komunikacija

Društveni mediji su razgovorni medij. Klasične metode oglašavanja, poput papirnatih oglasa ili billboarda, tjeraju brendove da se obraćaju potencijalnim korisnicima, a društvene mreže funkcioniraju dijametralno suprotno – omogućavaju vam razgovor s drugom stranom. Takva komunikacija stvara lojalne korisnike, gradi odnose i pozitivnu reputaciju.

Prodaja na društvenim mrežama

Na postove proizvoda koji skoro da viču ‘kupi me‘ gleda se kao na spam. To će obeshrabriti one koji vas prate i ograničiti domet vaših postova. Osim toga, slanje spam poruka krši mnoge od uvjeta korištenja tih istih društvenih medija, stoga možete ostati bez profila.

Profil djeluje kao da ga vodi robot

Brendovi koji uspješno koriste društvene mreže znaju da trebaju dodati malo ljudskosti u svoje marketinške strategije. Ako vaš profil djeluje kao da je na auto-pilotu, vaš će brend djelovati nedovoljno autentično i pretjerano svrsishodno.

Nedosljedno brendiranje

Postovi na društvenim mrežama trebali bi odražavati ciljeve i ideju vaše tvrtke. Objavljivanje sadržaja relevantnog za industriju kojom se bavite stvorit će publiku te ćete djelovati profesionalno.

21. travanj 2024 10:12