Znanja
StoryEditor

Česte greške na društvenim mrežama i kako ih izbjeći

04. Lipanj 2014.
Piše:
lider.media

Društvena mreže posebno su privlačne start-up tvrtkama. One predstavljaju dobar alat za promociju, unapređivanje posla i stvaranje reputacije.

Ipak, vođenje društvenih mreže ili community management ne može raditi bilo tko i ne može se raditi bilo kako. Treba imati jasne ciljeve, viziju i poznavati pravila ponašanja.

Za ostavljanje dobrog početnog dojma imate samo jednu šansu. Zato morate znati kakve poteze u potpunosti izbjegavati:

Ne morate biti prisutni posvudaNije jednostavno nuditi originalan i bitan sadržaj na različitim društvenim mrežama. Za početak izaberite samo one mreže s najvećom publikom. Jednom kada proširite tvrtku i izgradite tim ljudi, možete eksperimentirati s drugim mrežama, ali za početak se koncentrirajte na kvalitetu sadržaja.

Propaganda nije rješenje Snažna promocija koja ne uključuje publiku i njihove reakcije, osuđena je na propast. Nije pogrešno promovirati se na društvenim mrežama, ali treba poštovati balans između zanimljivog sadržaja i angažmana s jedne te marketinga s druge strane. Koristite se pravilom 80/20.Kreativna marketinška rješenja donijet će vam i publiku i priznanja, a staromodno jednosmjerno oglašavanje može samo naštetiti poslovanju.

Plan je najbitnijiDa biste bili uspješni, morate se držati plana. Nemojte očekivati da će ljudi pohrliti na vaš profil samo zato što ste prisutni. Kvizovi, ankete i video isječci korisni su za stvaranje čitanosti, ali bez konkretnog plana vezanog uz objavljivanje sadržaja nećete biti uspješni. Publika se mora naviknuti na vašu prisutnost i znati da ste angažirani.

Nemojte biti dosadniDosadan sadržaj je kontraproduktivan. Budite zabavni i inteligentni. Ako se držite toga, uspjet ćete zainteresirati publiku i stvoriti vjerne pratitelje sadržaja kojeg objavljujete.

EntuzijazamMnoge start-up kompanije su entuzijastične na početku, ali s vremenom, zbog lijenosti, nedostatka fokusa ili nestrpljivosti, gube taj početni entuzijazam. Angažman na društvenim mrežama je maraton, a ne sprint. Pratite statistike čitanosti i posjećenosti, držite konkurenciju na oku i prilagođavajte se potrebama publike.

22. studeni 2024 21:39