Gordan Kožulj i CIV Vetturelli izradili priručnik o sponzorstvima

Tijekom nedavno završene sportske konferencije održane protekli vikend u zagrebačkom Hypo Centru, po prvi puta je javnosti predstavljen priručnik o sponzorstvima pod nazivom 'Kako do sponzora' koji su zajednički izradili Gordan Kožulj te stručnjaci iz konzultantske tvrtke CiV.
Novi priručnik o sponzorstvima predstavljen javnosti ovih dana, proizvod je zajedničke suradnje bivšeg plivačkog reprezentativca Gordana Kožulja te stručnjaka iz konzultantske tvrtke za strateška sponzorstva CiV – Dijane i Viktora Vetturellija.
Riječ je o publikaciji koja je nastala na temelju spoznaje autorskog trojca o potrebi edukacije tržišta te općenitom nedostatku informacija o problematici i mogućnostima sponzorstava koja su u globalnim okvirima vrlo bitan segment promotivnih aktivnosti poslovnih subjekata.
Spiritus movens za objavljivanjem korisnog priručnika bazira se na jednostavnom pitanju – „Zašto tvrtke ne sponzoriraju?“ te „Zašto se postojeća sponzorstva ne koriste dovoljno kvalitetno?“. Jedan od glavnih odgovora glasi kako tražitelji sponzorstava ne vladaju osnovnim alatima za kvalitetno predstavljanje projekta, a čime je mogućnost dobivanja sponzorstva i daljnji razvoj projekta unaprijed osuđen na neuspjeh.
- Želja od strane sportskih, kulturnih i drugih organizacija za novim znanjima, posebice iz područja sponzorstva je velika. Na žalost, u Hrvatskoj ne postoji literatura i institucije koje ozbiljno pristupaju važnosti te teme. Vođeni tom spoznajom, u suradnji s Gordanom Kožuljem izradili smo besplatni priručnik koji je prvenstveno namijenjen tražiteljima sponzorstava. Time želimo dati svoj mali doprinos razvoju svijesti o sponzorstvima, ali i omogućiti uspjeh svima onima koji potražuju sponzorstva - ističu Dijana i Viktor Vetturelli.
Gordan Kožulj naglašava kako priručnik na jednostavan i komprimiran način iz perspektive sporta pruža osnovne informacije, metode i alate za profesionalnu izradu sponzorske ponude i komunikaciju s potencijalnim sponzorima. ”Sportaši moraju biti svjesni kako je sport jednim dijelom i show business te da ukoliko žele živjeti od svoga sporta ujedno moraju biti vrhunski sportaši u kontekstu vještina i vrlina, ali i atraktivni performeri u kontekstu sposobnosti privlačenja pažnje javnosti. Takvim pristupom povećavaju si mogućnost ugovaranja potencijalnih sponzorstava, a time i financijskoj sigurnosti u svojim daljnjim aktivnostima."
Priručnik “Kako do sponzora” je moguće besplatno preuzeti na web stranici www.promis.com.hr