Znanja
StoryEditor

HUOJ: U Opatiju stižu britanski stručnjaci za komunikacije

06. Rujan 2013.
Piše:
lider.media

U Opatiji se za nešto više od mjesec dana održava 14. godišnja konferencija Hrvatske udruge za odnose s javnošću koja ove godine ujedno slavi 15. obljetnicu svog osnivanja.

Predsjednica udruge Aleksandra Kolarić na današnjoj najavnoj konferenciji za novinare kazala je da očekuju 200-njak sudionika koji će moći pratiti osam stručnih predavanja, četiri radionice i četiri panela. 

Među predavačima ove godine prevladavaju britanski stručnjaci za komunikacije, a predstavio ih je dopredsjednik udruge Ivan Tanta. Konferencija pod nazivom PR 2020 održat će se 17. i 18. listopada u Grand Hotelu 4 opatijska cvijeta, a tema ovogodišnje konferencije je budućnost odnosa s javnošću.

Jon Tibbs jedan je od vodećih komunikacijskih stručnjaka u svijetu sporta i olimpijskog pokreta. Kao vlasnik agencije JTA, specijalizirane za sportski konzalting, može se pohvaliti klijentima poput Manchester Uniteda i Svjetske odbojkaške federacije, a savjetovao je i brojne kandidature za domaćinstva svjetskih sportskih manifestacija tako da će govoriti o važnosti učinkovite komunikacije u olimpijskom pokretu. Ralph Trench je poznati sveučilišni profesor i autor stručnog udžbenika Otkrivanje odnosa s javnošću, koji je standardna literatura na studijima odnosa s javnošću i u našoj zemlji. U skladu s temom konferencije Trench će govoriti o razvijanju budućih kompetencija odnosa s javnošću u Europi. Među predavačima su i Susanne Senft, potpredsjednica austrijske udruge za odnose s javnošću, kao i Sue Wolhenstolme, predsjednica britanske udruge za odnose s javnošću, najveće takve organizacije u Europi, kako je istaknula Kolarić.

O izazovima interne komunikacije govorit će Steve Doswell, izvršni direktor britanskog Instituta za internu komunikaciju, dok će slovenski profesor Dejan Verčić održati predavanje na temu ‘CRP PR 2013. u čistilištu: idemo li gore ili dolje?‘.

Radionice će voditi istaknuti stručnjaci domaćih PR agencije, a teme će obuhvaćati područja od upravljanja kampanjama do radionica copywritinga. Glavne teme panel rasprava bit će lokalna politika, komuniciranje hrvatskog turizma, krizno komuniciranje i korporativna strana priče.

17. svibanj 2024 11:08