Kada životopis pišemo uštogljenim poslovnim jezikom, naša se osobnost automatski briše. Svi zvuče jednako, a to ne može biti pozitivno.
Najbolji način da se razlikujemo od drugih, odnosno brendiramo se, jest da koristimo svoju osobnost. Ne morate se nazivati ‘profesionalcem orijentiranim na rezultate‘. Što to uopće znači? To je kao da izjavite ‘Udišem kisik‘.
Jednom kada otkrijete posao prema kojem osjećate strast, radne obveze vam neće biti dosadne. Štoviše, posao će vam biti uzbudljiv, predstavljat će izazov i s oduševljenjem ćete pričati o njemu.
Životopis je marketinški dokument, a ne obrazac za prijavu poreza. Ne šaljete ga vladi ili birokratima (osim ako baš ne ciljate na posao u državnoj upravi). Stoga ga pišite kao da se obraćate ljudima, a ne strojevima. Sve ključne riječi možete upotrijebiti i bez da upadate u zamke korporativnih fraza. Zaboravite na ‘ukočen‘, formalan jezik i iskoristite životopis da biste se brendirali.