Znanja
StoryEditor

Kako da menadžer opstane ?

28. Rujan 2015.
Piše:
lider.media

Doći na novo radno mjesto jednako je uzbudljivo koliko i zastrašujuće iskustvo. Prva tri mjeseca su ključna u određivanju uspjeha, a 46% novozaposlenih menadžera ne traje više od 18 mjeseci, pokazalo je istraživanje Leadership IQ-a.

Studija naglašava da tehničke vještine nisu glavni razlog za neuspjeh, već loše interpersonalne vještine. Ovo su neki savjeti koji bi novim zaposlencima i menadžerima trebali pomoći da prebrode tih kritičnih 18 mjeseci

1. Naučiti imena ljudi i što ih motivira najbolji je način kao stvoriti snažan prvi dojam. Novi menadžer mora biti uočljivi i komunicirati sa svima.

2. Na sastanke kao i na radno mjesto menadžer mora doći prije ostalih. Tako će se pokazati kao predan poslu i ambiciozan.

3. Upoznati vlastitu momčad izuzetno je važno. Ručkovi ili kave su sjajan način da saznate što se događa u društvu i mogu odigrati ključnu ulogu u razvijanju povjerenja između šefa i zaposlenika.

4. Svaki ured ima svoju politiku i kulturu, a pravila igre važno je pohvatati što je prije moguće.

5. Prvo slušajte i promatrajte pa tek onda djelujte. Mišljenje formirajte tek kada ste imali vremena da proučite kulturu i politiku tvrtke. I način odijevanja prilagodite ostalima u uredu.

6. Pitajte suradnike, nadređene i poslovne partnere kako bi željeli da se s njima komunicira - osobno, putem telefona, e-mailom - i koliko često.

7. Nitko ne voli iznenađenja, a posebno ne oni iznad vas. Ako projekt ne ide kako ste zamislili ili obećavali, od krucijalne je važnosti nadređenima to što prije javiti. Morate biti spremni da stvari neće uvijek ići onako kako ste planirali, no ono što uvijek morate imati je ’plan B’ 

8. Ljudi mogu izgubiti vjerodostojnost vrlo brzo kada ne ispune očekivanja. Zato budite oprezni i kad vam se čini da stvari idu savršeno

25. travanj 2024 12:43