Kako digitalizirati klasične igračke?

Digitalno ili ne digitalno, to je trenutačno presudno pitanje za industriju igračaka na koje će odgovor ponuditi 64 Međunarodni sajam igračaka, koji se u Nurnbergu održava od 30. siječnja do 4. veljače.
Riječ je o najutjecajnijem sajmu igračaka na svijetu, orijentiranom prije svega na proizvođače i distributere, a na kojem već četvrtu godinu za redom u organizaciji Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore sudjeluje i poneki hrvatski proizvođač, te buyeri igračaka. Naši sudionici uz slovenske profesionalne posjetitelje i izlagače jedini su iz cijele regije, istaknuli su na prezentaciji sajma održanoj 28. studenog u zagrebačkom restoranu Vinodol Melanie Snelec i Bojan Varivoda, predstavnici komore.
O važnosti nurnberškog sajma govore činjenice; svake ga godine posjeti preko 76 tisuća trgovaca i kupaca (čak 55 posto izvan Njemačke), izlaže oko 2700 izlagača, 2500 novinara. Čak 40,3 posto posjetitelja koji na sajam pristižu iz 120 zemalja u anketama navode da ne posjećuju i ne trebaju posjećivati druge sajmove. Tu se pokaže više od milijun proizvoda, od toga 70 tisuća noviteta i to na 160 tisuća četvornih metara izlagačkog prostora.
Geslo predstojećeg sajma je digitalizacija igračaka, odnosno upotreba digitalnih tehnologija u industriji igračaka čemu će biti posvećene prezentacije, predavanja i studije. Ponajviše će pozornosti biti posvećeno digitalizaciji klasičnih igračaka, a ne videoigrama i elektoničkim gadgetima. Izlagači će imati priliku prisustvovati 4. Kongresu Global Toy Conference, potom Toy Business Forum, posjetiti inovativni centar i vidjeti kako se Kinezi nastoje otresti imagea nekvalitetnih proizvođača čiji proizvodi ne prolaze ozbiljnije zdravtvene inspekcije.
Ove godine zahvaljujuću Njemačko-hrvatskoj industrjskoj komori na sajam ide tvrtka Grafika-Grafoprint, kojoj je zadnjih nekoliko sudjelovanja na sajmu promijenilo poslovnu filozofiju. Premda je izlagačka lista već popunjena, organizatori kažu da im se zainteresirani kupci stignu javiti za ulaznice, gotovo do pred sam početak sajmovanja