Menadžeri rade težak posao koji oduzima velike količine vremena. Njihovo radno vrijeme je duže i imaju relativno malo vremena za privatan život.
Međutim, ako niste oprezni, mogli biste se dovesti u situaciju prekapacitiranosti, zbog čega će patiti ne samo privatni život, već i produktivnost. Zato je iznimno važno ne narušiti balans privatnog i profesionalnog života.
Donosimo nekoliko savjeta:
Kalendar
Menadžeri su vezani uz kalendar. On im govori gdje trebaju biti svakog sata u danu. Problem s kalendarima, međutim, jest taj što stvari jako brzo izmaknu kontroli, budući da se raznorazne stranke istovremeno natječu za vaše vrijeme.
Ono što možete napraviti jest tjednima unaprijed rezervirati određene termine za privatne obveze. I držati se takvog rasporeda.
Delegiranje zadataka
Menadžeri znaju da je dobro delegiranje zadataka na radnom mjestu jedan od sastojaka uspjeha. Međutim, isti se recept može primijeniti i na privatni život. Biste li radije proveli večer u društvu obitelji i prijatelja ili čistili stan i kupovali namirnice?
Isključite se
Isključite računalo. Mobitel ostavite u drugoj prostoriji. Otiđite na odmor bez interneta. Pridonesite balansu u životu tako da povremeno ne radite apsolutno ništa za profesionalni život. Ubrzo ćete shvatiti da to nije kraj svijeta.
Za kraj
Osjećat ćete se bolje ako ste naspavani, ako zdravo jedete i određeno vrijeme provodite brinući se o sebi. Ako vas posao fizički i mentalno nagriza, to će se ubrzo vidjeti na vašim poslovnim rezultatima.