Znanja
StoryEditor

Kako privući šefovu pažnju?

24. Kolovoz 2012.
Piše:
lider.media

Svima je važno da na radnom mjestu ostave što bolji dojam, kako kod nadređenih tako i kod kolega. No, za skretanje pozornosti na vaš radn i znanje nije potrebno trčati za šefom po hodnicima, iznositi nove ideje svakih 10 minuta, slati šefu e-mailove o ponašanju ostalih kolega i slično.

Iako možete vrištati za nadređenima, vjerujemo kako i sami znate da to nije pažnja na koju bi trebali ciljati. Zato portal Works donosi sedam načina za privlačenje šefove pažnje.

Uvijek imajte na umu kako ste dio nečeg većegaUkoliko stavljate svoj rad na prvo mjesto radi napretka tvrtke, a ne samo vlastite koristi, uvijek ćete se istaknuti kod nadređenih. Ne stavljajte stalno sebe na prvo mjesto u razgovoru misleći što će određeni zadatak značiti za vašu karijeru već sagledajte širu sliku.

Ne pričajte - djelujteUkoliko mislite da će vas nadređeni zamijetiti jer uvijek imate nešto za reći, djelomično ste u pravu. Koliko god korisno bilo to što imate reći, potrudite se prijeći s riječi na djela. 

Istaknite seAko imate nešto važno i korisno što bi moglo pomoći tvrtki u daljnjem razvoju, recite to na sastanku. Drugi će vidjeti kako mislite i na kolektiv, a ne samo na sebe. To je najbolji način na koji se možete istaknuti.

Poštujte šefaPrije svega imajte na umu kako je i vaš šef samo čovjek. Sa šefovima možete i opušteno razgovarati o svakodnevnim temama, no, pripazite da ne pretjerate.

Ne budite ulizicaNe pretjerujte s komplimentima i dodvoravanjem. To što svako jutro nosite šefu kavu, a to nije opis vašeg radnog mjesta, neće vam pomoći da napredujete i postignete pozitivan imidž, kako kod nadređenih tako i kod kolega.

Sami rješavajte probleme koje možeteKada naiđete na prepreku u poslu, prvo razmislite možete li sami riješiti problem. Ako ste u timu, pokušajte zajedničkim snagama smisliti rješenje prije nego odete kod šefa. Stalno kukanje i moljakanje nadređenih da rješe probleme za koje ste vi zaduženi će šefa samo natjerati da se zamisli zašto vas je uopće zaposlio.

Grupiranja i tračanja ostavite tamo gdje im je i mjesto- u pubertetskim danimaJasno je svima kako se ljudi sličnih stavova bolje slažu. No, grupiranja unutar tvrtke i tračanja drugih su najbolji način za stjecanje loše reputacije na radnom mjestu. Umjesto da se usmjerite na posao, gledate tuđa posla, a šef će to brzo uvidjeti.

20. travanj 2024 15:24