Znanja

Kako riješiti konflikt na poslu?

Trzavice na poslu znaju biti neugodne i kontraproduktivne, ne samo za sudionike već i za radnu okolinu. Kako biste naučili izbjeći nesuglasice na radnom mjestu portal eHow donosi savjete kako prići osobi koja ih stvara i riješiti neugodnu situaciju.

1. Odlučite želite li se suočiti s osobom koja vas dovodi u neugodan položaj
Ako vam je dosta napada na vas i vaš rad, bolje je raspraviti u četiri oka probleme osobom koja vas uznemirava.

2. S drugom osobom razgovarajte smireno, pristojno i ljubazno
Pažnju usmjerite na činjenice i konkretne situacije, a glasine i prenešene vijesti zanemarite.

3. Pripazite da ne pokažete nervozu u svom stavu i tonu
Vodite produktivan, a ne konfliktan razgovor.

4. Pažljivo slušajte što druga osoba ima za reći
Shvatite u kojem položaju se nalazi druga osoba i zašto je došlo do toga.

5. Pokažite kako vas zanima što ima za reći
Možete prihvatiti stajalište druge osobe i bez da se složite s njim.

6. Jasno izrazite što želite
Ponudite riješenje problema, prijedloge za napredak i budite fleksibilni.

7. Ako ništa od navedenog ne donese rezultate, razgovarajte s nadređenima
Ukoliko primjetite kako se situacija ne mijenja, obavijestite nadređene u kojem posložaju se nalazite i zašto, no pri tome ne kukajte već se zadržite na činjenicama.

8. Shvatite motiv za napad
Kod problematičnih ljudi je najbolje pokušati shvatiti što ih motivira na negativno ponašanje. Nakon toga ćete lakše funkcionirati u poslovnom okruženju s takvim ljudima.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju