Znanja
StoryEditor

Kako riješiti konflikt na poslu?

08. Rujan 2012.
Piše:
lider.media

Trzavice na poslu znaju biti neugodne i kontraproduktivne, ne samo za sudionike već i za radnu okolinu. Kako biste naučili izbjeći nesuglasice na radnom mjestu portal eHow donosi savjete kako prići osobi koja ih stvara i riješiti neugodnu situaciju.

1. Odlučite želite li se suočiti s osobom koja vas dovodi u neugodan položajAko vam je dosta napada na vas i vaš rad, bolje je raspraviti u četiri oka probleme osobom koja vas uznemirava.

2. S drugom osobom razgovarajte smireno, pristojno i ljubaznoPažnju usmjerite na činjenice i konkretne situacije, a glasine i prenešene vijesti zanemarite.

3. Pripazite da ne pokažete nervozu u svom stavu i tonuVodite produktivan, a ne konfliktan razgovor.

4. Pažljivo slušajte što druga osoba ima za rećiShvatite u kojem položaju se nalazi druga osoba i zašto je došlo do toga.

5. Pokažite kako vas zanima što ima za rećiMožete prihvatiti stajalište druge osobe i bez da se složite s njim.

6. Jasno izrazite što želitePonudite riješenje problema, prijedloge za napredak i budite fleksibilni.

7. Ako ništa od navedenog ne donese rezultate, razgovarajte s nadređenimaUkoliko primjetite kako se situacija ne mijenja, obavijestite nadređene u kojem posložaju se nalazite i zašto, no pri tome ne kukajte već se zadržite na činjenicama.

8. Shvatite motiv za napadKod problematičnih ljudi je najbolje pokušati shvatiti što ih motivira na negativno ponašanje. Nakon toga ćete lakše funkcionirati u poslovnom okruženju s takvim ljudima.

24. travanj 2024 08:32