Znanja

Ključni trendovi novih poslovnih modela u sljedećih 10 godina

Tri do pet godina vrijeme je koje je dosad bilo potrebno od lansiranja nove ideje negdje u svijetu do njezine primjene u Hrvatskoj, ali skraćuje se svakim novim projektom.

U novom broju Lidera donosimo veliku temu o tome kako primijeniti svjetske modele poslovanja, a ovdje možete pročitati koji su to ključni trendovi novih poslovnih modela u sljedećih 10 godina.

Lokalizacija
Lokalizacija povoljnijeg i jednostavnijega globalnog poslovnog modela za neku uslugu ili proizvod. Primjer bi bio identifikacija globalnoga poslovnog modela i njegova primjena u lokalnom okružju (npr. online prodaja, dostava, spajanje kupaca s dobavljačima).

Novi modeli oglašavanja
Tradicionalne medijske tvrtke trebaju promijeniti poslovni model utemeljen na oglašivačima koji usmjeravaju pretplatnike na to što trebaju kupiti u poslovni model koji bi moderirao korisnike i partnere na izgradnju povjerenje za suradnju prema potrebi.

Bolji angažman korisnika
U tvrtkama koje pružaju profesionalne usluge novi poslovni model podrazumijeva konverziju pasivnih korisnika u aktivne sudionike osmišljavanja usluga. Tako će tradicionalni razvoj usluga postati nepotreban i zamijenit će ga aktivna komunikacija i bolji odnos s korisnicima.

Ovdje možete naći kojih su to pet koraka kako pronaći poslovni model.

Izvor: Vedran Antoljak, Sense Consulting

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju