Znanja
StoryEditor

Majice Pocket.hr osvajaju mlade putem društvenih mreža

21. Travanj 2016.

Nezadovoljan ponudom kvalitetne muške odjeće u domaćim trgovinama, Matej Brečić, student menadžmenta na Veleučilištu Baltazar Zaprešić, odlučio je kreirati vlastiti brend. Da bi se upustio u poduzetničke vode, trebao mu je početni kapital od 12.000 kuna, koji je namaknuo od zarade preko student-servisa i pozajmicom od roditelja. I tako je prije godinu dana počeo dizajnirati i proizvoditi majice kakve je sâm oduvijek htio nositi. Zaštitni je znak njegova proizvoda džep na lijevoj strani prsa.

Brečić je svjestan da nije prvi koji je tako stavio džep na majice kratkih rukava i košulje, ali riječ je o detalju za koji smatra da će mu donijeti prepoznatljivost na tržištu. Iznimno mu je važna i kvaliteta materijala.

Prodaja bez troška – Često su brendovi koji proizvode takvu odjeću razvikani, dizajnerski ušminkani, a majica se izvjesi ili raspadne nakon što je dvaput operete. Ne bih htio da se to dogodi proizvodu koji sam kupio, pa tako želim i da ono što proizvodim bude ne samo  atraktivno, već i  kvalitetano – priča 22-godišnji Brečić. Pocket.hr bavi se isključivo online prodajom. Matej kao poligon za prodaju preferira društvene mreže. Specijaliziranu stranicu za prodaju nema i, kako kaže, zapravo mi i ne treba. Bio bi to prevelik trošak, a iz razgovora s kolegama zaključio je da od web-dućana, poznajući demografsku skupinu svojih klijenata, ne bi imao prevelike koristi. – Danas se ponajprije koncentriram na Facebook i Instagram. Mladi ljudi, srednjoškolci i studenti, koji su mi glavne mušterije, proizvode koje kupuju uglavnom nalaze upravo preko društvenih mreža. One su idealno sredstvo za marketing i komunikaciju sa zainteresiranim strankama – dodaje svestrani mladi poduzetnik koji se bavi i ugostiteljstvom. Sve radi sâm, od dizajna i marketinga do prodaje. U ovom trenutku zapošljavanje dodatne radne pomoći ne bi mu se nikako isplatilo. Za tiskanje majica surađuje s tvrtkom Markonci, kojom je iznimno zadovoljan. – Kvaliteta njihova proizvoda na svjetskoj je razini, baš poput najboljih majica koje sam nabavljao u inozemstvu – dodaje.

Na pogreškama se uči Mladi Matej svjestan je i tamne strane poduzetništva. Tako je naučio da se ponekad ne treba zalijetati s poslovnim odlukama. Nakon uspjeha s ljetnom kolekcijom odlučio se i na proizvodnju zimske. Prodaja nije bila ni približno uspješna te je mnogo majica ostalo u skladištu.   – Ljeto je pravo vrijeme za Pocket.hr, naučio sam to na teži način – priznaje Brečić. Uskoro se misli snažnije širiti i na strana tržišta. U ostatku regije, smatra, još nije pravo vrijeme za njegov proizvod, budući da ljudi žele nositi isključivo odjeću hiperpopularnih dizajnera. Sljedeće je odredište Pocket.hr-a Mađarska, u kojoj Brečič ima poznanstva za koja se nada da bi mu mogla biti ulazna karta za tamošnje tržište.

15. lipanj 2024 15:14