Znanja
StoryEditor

‘Momci s Madisona’ na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu

02. Svibanj 2013.
Piše:
lider.media

Na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu od 22. do 26. travnja prvi se put održao projekt ‘Marketing Madness’, i to po uzoru na ‘Ideju X’.

Podsjetimo, ‘Ideju X’, nacionalni festival oglašavanja, organiziraju Hrvatska udruga za tržišno komuniciranje (HURA) i IAB Croatia, neprofitne udruge posvećene interaktivnomu marketingu. Ove godine ta će manifestacija proslaviti treći rođendan. ‘Ideja X’ i ‘Effie Croatia’ ujedinjuju se pa će se pod nazivom ‘Dani komunikacija’ uskoro dodjeljivati nagrade Effie, X, MIXX i IdejaXica. Projekt ‘Marketing Madness’, koji je organizirala Hrvatska studentska asocijacija, prvi je u Hrvatskoj. U svijetu i kod nas održavaju se različiti skupovi i konferencije, no svi se naplaćuju, zbog čega nisu dostupni većini studenata. Upravo su zato studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu edukativanim projektom na kojem je ulaz za sve posjetitelje bio besplatan odlučili studentima predstaviti što marketing zapravo jest i što nudi onima koji se njime namjeravaju baviti. U pet dana marketinški su stručnjaci održali predavanja na kojima su studentima prenijeli svoja iskustva. Svi posjetitelji mogli su čuti mnogo o tome kako se marketinške teorije o kojima su učili primjenjuju u praksi. Na ‘Marketing Madnessu’ sudjelovala su poznata imena i tvrtke iz svijeta marketinga i agencija, među kojima i agencija Hendrih, Bruketa i Žinić, Orsat Zovko, Hrvoje Bujas te BBDO.

Najbolji predavači- Marketing je relativno nova disciplina kod nas i zbog toga se posljednjih godina sve više traže obrazovani mladi ljudi u tom području. Imajući to na umu, željeli smo ga približiti studentima i objasniti im taj posao. Tako je nastao ‘Marketing Madness’ - objašnjava Lada Rajković, članica organizacijskog tima.  Organizatori su pozvali sve koji svoju budućnost vide u marketingu da dođu na tu izvrsnu manifestaciju i nauče nešto novo i zanimljivo. Danijela Artenjak iz iStudia govorila je o internetskom marketingu i važnosti Facebooka te drugih društvenih mreža za suvremeno oglašavanje, Karla Stojić iz Mediacora o važnosti društvene odanosti, Dina Erdec Hendrih iz Agencije Hendrih o stvaranju kampanja za Somersby i Hajdučko pivo, a menadžer Mirka Filipovića Orsat Zovko o tome kako je u Zagreb doveo finale natjecanja K-1 World Grand Prix. Tamara Podnar iz Odnosa s javnošću Hrvatske studentske asocijacije potvrdila je da su poznata imena iz hrvatskog marketinga studentima prvi put predavala besplatno. - Slične konferencije do sada su se naplaćivale jer se i predavačima plaćalo da dođu, što sada nije bio slučaj. Uobičajena je praksa da se predavačima plati dolazak, zato se i naplaćuje kotizacija za projekt, obično od 400 do 500 eura za dva dana predavanja. Budući da je riječ o priličnoj svoti, jasno je koliko smo uspjeli u naumu dovevši najbolje stručnjake i osiguravši studentima besplatno sudjelovanje - ističe Podnar.

Sve ‘pro bono’Podnar je navela da su i studenti koji su organizirali projekt sami bili zainteresirani za karijeru u marketingu pa su htjeli naučiti nešto iz prve ruke, dopuniti tako teorijsko znanje stečeno na predavanjima te provjeriti koliko je realna TV serija ‘Momci s Madisona’. - Dosadašnje konferencije i predavanja stručnjaka bili su nam nedostižni pa smo odlučili uzeti stvar u svoje ruke i sami sebi organizirati takva predavanja te omogućiti to i drugim studentima sa sličnim ambicijama - govori Tamara. Potvrdila je i da su predavači, oglašivači te drugi sudionici projekta radili ‘pro bono’ jer je projekt organizirala Hrvatska studentska asocijacija, neprofitna udruga s EFZG-a. - Projekt su organizirali isključivo studenti Hrvatske studentske asocijacije uz potporu Katedre za marketing zagrebačkog Ekonomskog fakulteta. Budući da je skup bio uspješan i da mu se odazvalo mnogo studenta, planiramo ga svakako ponoviti i iduće godine s novim predavačima - kaže Podnar. Ta je organizacija već održala sličan projekt - ‘Drive-in kino’. Riječ je o filmskim projekcijama na otvorenome u Zagrebu, što je bilo vrlo popularno 50-ih godina prošlog stoljeća u Americi. Besplatne kinoprojekcije, navela je Lada Rajković, tim su se projektom vratile popularnije nego ikad. Filmovi su se projicirali na ‘airscreen’ filmskom platnu 12-metarske dijagonale. Osim udobnosti i privatnosti gledanja filmova iz vlastitog automobila jedinstven ugođaj upotpunio je zvuk s radioprijamnika. Budući da doživljaj ne bi bio potpun bez kokica i gaziranog pića, svi posjetitelji mogli su to kupiti tijekom projekcije.

Još dobrih projekataHrvatska studentska asocijacija, organizatorica, tim je projektom željela proširiti zagrebačku kulturno-zabavnu ponudu. Valja naglasiti da su projekcije za sve posjetitelje bile besplatne. U dva vikenda održavanja prije početka projekcije pridružili su se stand-up komičari iz Studija smijeha, a između projekcija DJ je puštao glazbu. Otvorenje je održano u pravome holivudskom stilu - uz originalan filmski vatromet!Hrvatska studentska asocijacija vrlo je aktivna - svakodnevno se povezuje s mnogim osobama i organizacijama i kao udruga djeluje na dobrobit cijele zajednice, ponajprije priređujući različite humanitarne projekata tijekom godine. Njezini su glavni projekti kojima nastoji postići svoje ciljeve studentski poslovni list Manager, ‘Međunarodni tjedan’ (International Week), ‘Brucošijada’, ‘Dani ‘SAD-a ’, ‘Dani EU’, Studentski nogometni turnir, ‘Kulturnjača’, ‘Darivanje krvi’, ‘Santa sending S.0.S.’ Osim njih tijekom akademske godine organizira mnogo manjih edukativnih radionica i predavanja te humanitarne akcije.Važnima smatra suradnju s Veleposlanstvom Sjedinjenih Američkih Država i projekt ‘Dani SAD-a: work, study, travel’. Na mnogim poučnim predavanjima i radionicama sudionici tog projekta imaju priliku čuti više o hrvatskoj ekonomskoj politici u krizi i načinu na koji ući u svijet lobiranja primjenom američkih sredstava za promicanje hrvatskih interesa u EU. Studenti tako iz prve ruke mogu doznati više o američkom sustavu obrazovanja, mogućnostima stipendiranja te upisa na sveučilišta. 

Oni žele više od studiranjaUdruga Hrvatska studentska asocijacija već više od 20 godina okuplja mlade ambiciozne ljude različitih profila koje povezuje jedno - da žele više od studiranja. Upravo pod tim geslom HSA svih godina uspješno djeluje organizirajući projekte i radionice te osposobljava studente za buduće zaposlenje obogaćujući ih novim znanjem i iskustvima. Studenti iz udruge raspoređeni su u šest timova i redakciju studentskog poslovnog lista Manager. Organiziraju različite projekte, od stručnih i međunarodnih do sportskih i zabavnih. Članovima se pruža prilika da ostvare svoje ideje, ali imaju i mnogo zadataka i izazova zahvaljujući kojima stječu vrijedno iskustvo u vođenju timova. 

25. travanj 2024 20:49