Znanja
StoryEditor

Nagrade za kreativnost i inovativnost

06. Rujan 2012.
Piše:
lider.media

Nagrada za kreativnost i inovativnost ove će godine u sklopu petog, jubilarnog Dana kreativnosti i inovativnosti te u organizaciji Mreže za razvoj i kreativnost biti svečano dodijeljena 25. listopada 2012. u Varaždinu.

Nagrada će i ove godine baciti svjetlo na nove uspješne kreativce iz područja gospodarskog, društvenog ili političkog života, a novost će biti i dodjela nagrade publike. Prijave za natječaj bit će otvorene od 22. kolovoza do 22. rujna.Uoči svečane dodjele nagrada na kojoj se očekuje velik broj uzvanika i uglednika iz javnog i gospodarskog života, ovogodišnji DKI kao novost donosi i dva velika Think Tanka na temu ‘Pokretači napretka – implementacija ideja i upravljanje inovacijama kao generator uspjeha‘. Naime, na teme obrazovanja i gospodarstva mišljenja će razmijeniti vodeći hrvatski stručnjaci iz raznih područja.

Namjera ovog događanja jest u svojstvu opinion-makera pronaći i predložiti kreativna rješenja na aktualne izazove u zemlji, te potaknuti što intenzivnije i svrsishodnije korištenje inovativnosti, kako u poslovnom sektoru tako i u sektoru javne uprave, s posebnim naglaskom na edukaciji, socijalnom poduzetništvu i gospodarstvu, te poticanju novih perspektivnih projekata - od ideje do realizacije (tzv. start-up projekti).

Nagrada za kreativnost i inovativnost bit će dodijeljena u devet kategorija. Ove godine bit će dodijeljena i nagrada publike, a kao i protekle godine posebnu nagradu dobit će i grad koji se ističe kreativnim i inovativnim djelovanjem te brzom implementacijom novih ideja u sve gradske sustave kao što je to prošle godine bio Grad Varaždin. Odavanjem priznanja projektima i programima koji implementiraju kreativnost u poslovni sektor, udruga MRAK želi ohrabriti društvo na drukčije obrasce razmišljanja i potaknuti primjenu kreativnosti u svakodnevnom korporativnom, društvenom te privatnom djelovanju.

- Prije 5 godina kada smo krenuli s prvim Danom kreativnosti i inovativnosti, kreativnošću su smatrali primijenjenu umjetnost i umjetnost općenito. Danas, već i politika priča o neophodnosti kreativnog promišljanja i kreativnosti, i uistinu je vrijeme da hrvatski menadžeri počnu promišljati na kreativan način i implementirati inovacije u svoje poslovanje. To je i jedan od važnih načina kako se boriti s krizom, što je pokazalo i istraživanje konzultantske tvrtke Roland Berger koje je upozorilo kako se hrvatski menadžeri posvećuju uglavnom rekonstruiranju, a često zaboravljaju kreativnost i nove ideje - kaže Ivana Nikolić Popović, predsjednica Mreže za razvoj i kreativnost.

27. travanj 2024 21:45