Znanja
StoryEditor

Najava seminara za lipanj u Mirakul Edukacijskom centru

01. Lipanj 2015.
Piše:
lider.media

Mirakul Edukacijski centar nastavlja s organizacijom i pripremom poslovne edukcije za lipanj ove godine. Pripremljene su jednodnevne te dvodnevne edukacije, koje su kontinuirano razvijane i proširene novim temama.

Teme koje će se provesti pokrivaju ključna područja poslovanja (management, financije, prodaju, marketing, HR, EU fondove i investicijske projekte, ICT), a svi seminari omogućuju polaznicima trenutnu primjenu stečenih znanja, zahvaljujući brojnim praktičnim i aktualnim primjerima.

Pregled specijalističkih seminara za lipanj

EFQM model mjerenja i upravljanja izvrsnošću (11. lipnja)

Poslovna dugoročnost je posljedica kompetitivnosti i fleksibilnosti zasnovane na efektnosti i efikasnosti. Traži se izvrsnost u svim ključnim elementima, potpuna integriranost svih unapređujućih aktivnosti u organizaciji.

Predavač: Nikola Nikšić

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Oporezivanje dohotka i dobiti uz primjenu Ugovora o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja (11. lipnja)

Seminar je namijenjen onima koji dobro poznaju propise iz područja međunarodnog oporezivanja i žele saznati koje se novosti odnose na primjenu Ugovora o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja, ali i onima koji žele naučiti primijeniti odredbe tih ugovora u oporezivanju dobiti i dohotka.

Predavačica: Ksenija Kramar, dipl. oec., ovlaštena je porezna savjetnica i ovlašteni revizor

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Napredno korištenje društvenih mreža (11. i 12. lipnja)

Polaznike će se u teorijskom i praktičnom dijelu upoznati s osmišljavanjem, aktivacijom i optimizacijom Facebook oglasa kao najučinkovitijim načinom kreiranja zajednice fanova, ali i sa statističkim podatcima koje nudi Facebook, a koji su nezaobilazno sredstvo pri analizi uspješnosti pojedine fan stranice.

Predavačice: Ana Penović, Milica Cetinić, Irena Rašeta

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Google AdWords-napredni modul (12. lipnja)

Nekoliko primjera koje ćete vidjeti i nekoliko alata i trikova koje ćete naučiti pripadaju vrhu svjetskih dostignuća u Google AdWords oglašavanju. Neki primjeri koji će se obraditi i tehnike koje će se koristiti pokazat će izuzetne povrate ulaganja od 1:10000 ili 1:100000.

Predavač: Damir Podhorski

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Transformacija kompanije-reorganizacija i programi restrukturiranja (12. lipnja)

U ovom interaktivnom seminaru bit će riječ o složenim i senzibilnim procesima restrukturiranja kompanija, strateškog planiranja u ljudskim resursima te izazovima operativnog izvršenja strateških planova u uvjetima padajućih tržišta, ali i u kriznim situacijama uopće.

Predavač: Igor Kovač

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Osobni razvoj i izvrsnost u pružanju usluga (18. lipnja)

Za uspješnost svakog pojedinca potrebna je socijalna i emotivna inteligencija, poznavanje organizacije i poslovnih procesa, razumijevanje poslovnih ciljeva te njihovo povezivanje s osobnim ciljevima, kao i prepoznavanje i upravljanje vlastitim kompetencijama, prednostima, ali i manama.

Predavačica: Gordana Kastrapeli

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Prodaja u maloprodaji i uslugama (18. lipnja)

Prodaja u maloprodaji (i uslugama) obuhvaća osnovna prodajna načela i sam prodajni proces na način da se ovlada prodajnim znanjima i vještinama koje trebaju imati sve osobe vezane uz prodaju-maloprodaju, bez obzira jesu li voditelji prodaje, referenti ili samo prodajno osoblje.

Predavač: Kamilo Antolović

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Upravljanje troškovima u kontrolingu (18. lipnja)

Rezanje troškova pod svaku cijenu jedan je od načina kojim se želi popraviti stanje u poduzeću. Iako vrlo popularna, takva mjera u doba krize samo je gašenje vatre koja, nažalost, nije bila prepoznata kao žar koja je već ranije tinjala na svim razinama poslovanja.

Predavačica: mr.sc. Jasmina Očko

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Kako izraditi CBA analizu - analizu koristi i troškova (18. i 19. lipnja)

Osnovni je cilj seminara upoznati polaznike s metodološkim okvirima, sadržajnim sastavnicama te procesom izrade CBA (cost-benefit) analize, kao ključnog dokumenta na osnovi kojega evaluator (Europska komisija ili nacionalna akreditirana institucija) vrednuje prihvatljivost projekata i donosi odluku o njihovom sufinanciranju sredstvima Kohezijskog i strukturnih fondova EU.

Predavač: mr.sc. Kristian Korunić

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

EU natječaj za mala i srednja poduzeća

Objavljen je do sada najveći natječaj za sufinanciranje projekata malih i srednjih poduzetnika iz EU fondova. Ukupna vrijednost bespovratnih sredstava iznosit će 1.117.200.000 kuna, a natječaj je otvoren do iskorištenja sredstava (ili do kraja programskog razdoblja – 31.12.2020.).

Mirakul Edukacijski centar će od 30. lipnja do 2. srpnja održati seminar ‘Prijava i priprema projekata na novi EU natječaj za mala i srednja poduzeća‘, namijenjen malim i srednjim poduzetnicima koji imaju stvarnu potrebu širenja ili moderniziranja proizvodnje, onima koji u projekt svakako moraju krenuti sa ili bez bespovratne pomoći.

Sredstva su predviđena za izgradnju i/ili adaptaciju poslovnih prostora i nabavu opreme, a visina sufinanciranja je 45% za male, a 35% za srednje poduzetnike. Uz osnovnu namjenu postoji mogućnost sufinanciranja i određenih konzultantskih usluga (s prosječno 50% bespovratnih sredstava).

Više o seminaru možete pronaći ovdje.

Sve dodatne informacije o seminarima i programima, predavačima i uvjetima upisa mogu se naći na web stranicama www.mirakul.hr/edukacijski-centar/seminari i www.mirakul.hr/edukacijski-centar/akademija.

22. studeni 2024 20:43