Znanja
StoryEditor

Neka prisutnost na društvenim mrežama bude vaš cilj u 2015. godini

01. Siječanj 2015.
Piše:
lider.media

Statistike pokazuju da je pomno isplanirana prisutnost na društvenim medijima – Facebooku, LinkedInu, Twitteru, Pinterestu, Instagramu – korisna za vašu karijeru, proces pronalaženja posla ili izgradnju reputacije.

Osam posto poslodavaca u procesu odabira kandidata provjerava osobne web stranice, međutim, čak 63 posto poslodavaca provjerava profile kandidata na društvenim mrežama, 73 posto poslodavaca provjerava kandidate preko tražilice, a osam posto zaposlenika je dobilo otkaz zbog zlouporabe društvenih mreža.

Donosimo pet savjeta koji će vam pomoći da ostvarite ovu novogodišnju odluku:

Provjerite trenutno stanje vaših osobnih profila

Razmislite o načinu na koji se trenutno prezentirate na internetu. Možda vas iznenadi činjenica da su vas drugi ljudi komentirali ili objavljivali vaše fotografije. Nemojte biti presretni činjenicom da nema podataka o vama. To istovremeno znači da vas nitko ne zna.

Neka vaši profili budu konzistentni

Kreirajte profile na LinkedInu, Twitteru, Facebooku i Googleu. Čak iako vas zanima isključivo poslovna korist od prisustva na društvenim mrežama, prijavite se na, primjerice, Pinterest, koji je izvrsna platforma za vizualno prezentiranje brenda. Svi vaši profili trebali bi sadržavati bitne informacije o vama i vašim vještinama i kvalifikacijama. Navedite postignuća, objavljene članke i slično. Budite posebno oprezni prilikom komentiranja poslodavaca i nemojte objavljivati fotografije koje bi vas mogle diskreditirati u profesionalnom smislu.

Strategija

Prije nego započnete s objavljivanjem, razmislite o strategiji. Kakav sadržaj želite dijeliti na svojim profilima? Na koji način možete pridonijeti online raspravama? Ipak, ostavite nekakav osobni doprinos – neka 20 posto sadržaja koji objavljujete bude osobne prirode.

Budite aktivni

Ne morate provjeravati profile i objavljivati sadržaj baš svaki dan, ali morate to učiniti najmanje dvaput tjedno. Ipak, velik broj ljudi svakodnevno objavljuje sadržaj na Facebooku i Twitteru.

Budite redoviti, bilo kao promatrač ili aktivni sudionik

Ako niste sigurni što napisati, promatrajte rasprave i vrlo brzo ćete shvatiti kako virtualne rasprave funkcioniraju. Započnite dijeliti članke koje pročitate, postavljajte pitanja, komentirate i, jednostavno, promatrajte nastajanje vlastitog online brenda.

25. travanj 2024 21:37