Znanja

Nemojte dopustiti da vam zbog Google rezultata propadne prodaja tvrtke

Zahvaljujući današnjim tehnologijama, informacije o tvrtkama dostupne su svima, pa tako i potencijalnim kupcima i brokerima. To znači da morate pripaziti na vlastitu online prezentaciju prije nego se odlučite na prodaju kompanije.

Percepcija i dosljednost su ključne za stvaranje online profila. Ideja je prikazati vlastitu kompaniju privlačnom za potencijalne kupce na način koji nije u koliziji s informacijama koje bi se mogle pojaviti u procesu kupnje.
Pažljivo provjerite rezultate koji se pojavljuju na prvih nekoliko stranica pretraživanja. Čak i brzim pregledom otkrit ćete neke netočne, zastarjele ili negativne informacije koje vam ne idu u prilog.

Službena stranica
Službena stranica kompanije trebala bi biti prvi rezultat pretraživanja. Ako nije, potencijalni kupci na račun toga mogu zaključiti da možda ne pridajete pažnju online prisutnosti, što je loš znak.

Slike
Potrudite se da slike koje izlaze u pretraživaču budu aktualne, barem one koje možete kontrolirati, odnosno koje se nalaze na vašoj službenoj stranici ili profilima na društvenim mrežama. Koristite kvalitetne fotografije koje na najbolji način opisuju vaš posao i tvrtku.

Društvene mreže
Ako već neko vrijeme niste angažirani na profilima na društvenim mrežama, promijenite to i na taj način ojačajte svoju online prisutnost. Činjenica da ste aktivni na mreži čini vašu tvrtku privlačnijom potencijalnom akvizicijom.

Recenzije
Online ocjene, recenzije ili kritike vaše tvrtke jako su bitne. Također su i korisne potencijalnim kupcima jer pružaju necenzuriranu sliku reakcije tržišta na vaše proizvode i usluge. Na to ne možete baš previše utjecati, ali možete ne ignorirati kritike i pritužbe te odgovoriti na svaku. Pokušajte situaciju okrenuti u svoju korist i stvorite sliku tvrtke koja uvažava mišljenja svojih korisnika.

Negativan sadržaj
Na žalost, informacije o sudskim postupcima, bankrotima, policijskim izvješćima i drugim negativnim događajima mogu biti online godinama. Ukoliko su ti problemi stvar prošlosti, iskreno objasnite situaciju potencijalnom kupcu i naglasite da ste sve probleme uspješno riješili.
Također, što više pozitivnog sadržaja kreirate, negativni će biti istisnut niže u rezultatima pretraživanja, što smanjuje vidljivost takvog sadržaja.

Za sve ovo je potrebno određeno vrijeme. Možda ne za update slika, ali saniranje negativnog sadržaja i odgovaranje na kritike su dugoročne strategije koje vam trebaju postati uobičajen dio poslovanja.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju
vezani članci