Znanja
StoryEditor

Poslovno druženje za direktore i voditelje kontaktnih centara

13. Veljača 2015.
Piše:
lider.media

U organizaciji tvrtke Radilica i Contact Center Akademije u Zagrebu je u jučer, 12. veljače 2015. godine održan 4. MeetUP. Riječ je o strukturiranom poslovnom druženju, koje je posjetilo šezdesetak direktora, voditelja, supervizora, te drugih djelatnika i stručnjaka koje zanima usavršavanje znanja iz domene upravljanja kontaktnim centrima, odnosima s korisnicima i customer service timovima.

Četvrti MeetUP održan je u Muzeju Suvremene Umjetnosti, s ciljem dijeljenja iskustava i dobivanja konkretnih rješenja za svakodnevni rad u kontaktnim centrima. Većina sudionika MeetUP-a završila je Contact Centar Akademiju (CCA), što im je dalo dodatna znanja i vještine koje su potrebne za vođenje ljudi, upravljanje procesima te tehnologijom u kontaktnim centrima. Budući da je rad u kontaktnim centrima dinamičan, često se izazovi s kojima se voditelji susreću, mijenjaju iz dana u dan. Kako bi polaznici i nakon završetka programa CC Akademije nastavili dijeliti iskustva s kolegama iz struke i dobivati rješenja za svakodnevni rad osmišljen je MeetUP (CCA). U 2014. godini održana su tri susreta, a svaki MeetUP imao je krovnu temu koju su stručni predavači obrađivali u interaktivnoj prezentaciji.

Tim Contact Center Akademije za sudionike 4. MeetUP-a pripremio je drugačiji, interaktivniji koncept u kojem su upravo sami sudionici kreirali sadržaj. Naime, prijavljeni sudionici su unaprijed dostavili teme kao i konkretna pitanja iz svakodnevnog upravljanja i vođenja kontaktnih centara. Stručni tim Contact Center Akademije sastavljen od predavača i povezanih stručnjaka odabrao je teme i pitanja koja su obrađena u moderiranoj diskusiji. Moderator diskusija bio je Viktor Hlača, IT stručnjak koji svojim svakodnevnim radom u razvoju tehnoloških rješenja i osluškivanju potreba kontaktnih centara doprinosi razvoju industrije. Teme za koje su sudionici pokazali najviše interesa, odnosile su se na motivaciju i edukaciju djelatnika (posebice na turnover i moguća rješenja). Hrvoje Grubišić, voditelj kontaktnog centra Hypo Alpe Adria Banke, istaknuo je: „Agenti u kontaktnim centrima preopterećeni su velikom količinom interakcija s klijentima. Kako bi jednostavnije mogli obrađivati brojne upite klijenata, uz motivaciju i stalne edukacije koje im trebamo osigurati, potrebno je prvenstveno posložiti i optimizirati procese rada, a na nama voditeljima je i važna uloga pozicioniranja kontaktnog centra unutar same organizacije.“

Sudionici su također dobili ideje i prijedloge o tehnološkim rješenjima koja pospješuju i optimiziraju rad u kontaktnim centrima, kao što su IVR, različite vrste dialera i call centar aplikacija. Posjetitelji su ukratko razmijenili iskustva o vlastitim i outsorce kontaktnim centrima. Nakon diskusije sudionici su dobili konkretna rješenja i ideje koja odmah mogu primijeniti u svakodnevnom radu.

„Sretna sam i ponosna što smo upravo mi započeli trend razvoja direktora i voditelja u ovakvoj opuštenoj i kreativnoj atmosferi kakvu imamo na MeetUP-u. Drago mi je vidjeti veliki broj sudionika iz renomiranih hrvatskih kompanija kako otvoreno diskutiraju, dijele znanja i iskustva, potrebna za učinkovito vođenje kontaktnih centara. Uz podršku koju dajemo sudionicima, na ovaj način doprinosimo jačanju kontaktnih centara, te pokazujemo važnost njihove uloge u odnosima s korisnicima.“ Damirka Pongračić, direktorica tvrtke Radilica, osnivačica Contact Center Akademije i MeetUP-a.

Nakon diskusije, razmjena iskustava i druženje nastavljeno je u opuštenoj atmosferi uz vino i snack, te u posebno organiziranom kutku znanja.

U 2015. godini planiraju se još dva MeetUP-a, u svibnju i rujnu, a sva tri ovogodišnja događanja podržava generalni partner tvrtka Sedam IT. Partner 4.MeetUP-a je tvrtka Metronet, dok je sudionicima četvrtog MeetUP-a GO4STAR omogućio besplatnu vožnju taksijem.

22. studeni 2024 07:25