
Svi smo se, barem jednom, našli u situaciji da u uredu bezidejno sjedimo za stolom, da sa svime zaostajemo i da se problemi ne rješavaju.
U takvim situacijama nam se čini kako moramo nešto hitno poduzeti ili će se sve raspasti. Postoje, međutim, stvari koje nam mogu pomoći da poboljšamo ili potaknemo produktivnost.
Donosimo četiri savjeta:
Uzmite pauzu
Iako vam se na prvu čini kako je kontraproduktivno uzimati pauzu kad imate tonu nedovršenog posla, nije tako. Jednostavna pauza će vam razbistriti misli. Kad se vratite u ured, osjećat ćete se bolje, poletnije i svježe.
Prepoznajte prioritete
Odmah po dolasku na posao napravite listu stvari koje morate obaviti taj dan. Zadatke poredajte po važnosti. Križanje stvari s liste će, između ostalog, djelovati poticajno.
Razmišljajte dugoročno
Na trenutak razmislite o dvjema velikim stvarima koje želite postići kroz narednih nekoliko godina. Neka vam to bude podsjetnik kada ‘zapnete‘.
Dođite ranije na posao
Ranije ujutro je ured prazan pa ćete se moći lakše skoncentrirati, odnosno nitko vas neće ometati.