U vrijeme kada je tržište svakim danom bombandirano s gomilom proizvoda i usluga, s bezbroj poduzetničkih projekata jako je bitno znati se istaknuti u toj gomili te privući klijente u svome smjeru.
Jedna od najvažnijih stvari u poslovnom svijetu je prezentacija svog projekta, proizvoda ili branda potencijalnim kupcima ili ulagačima. Tehnika za uspješno prezentiranje ima jako puno no u posljednje vrijeme sve više ljudi koristi se tehnikom storytellinga. Pa što je zapravo storytelling?Svi znamo da su ljudi emocionalna bića kojima je najlakše upravljati izazovemo li u njima emociju odnosno osjećaj pripadnosti. Storytelling je vještina pričanja priča nastala u 19. stoljeću. Ubrzo je prodrla u svijet političkog i menađerskog komuniciranja. Najuspješniji storytelling govor ovog stoljeća pripisuje se Steve Jobsu koji je održao povijesni govor na Stanfordu gdje je studentima kroz svoju životnu priču predstavio svoje projekte. Storytelling je upravo to. Pričanje priča s ciljem što jačeg povezivanja s publikom. Iskomunicirate li svojoj publici svoj projekt kroz priču, događaj ili osjećaj velika je mogućnost da ćete i u najhladnijim ljudima izazvati emociju. Kada im jednom ‘zaigrate‘ na emocije velika je vjerojatnost da će njihova naklonost prema vama biti dugotrajna. Pokušajte naći nešto zanimljivo i osjećajno u svom poduzetničkom podhvatu. Na taj način ne možete pogriješiti.