Trend je da se programi sastanaka i događaja sve više skraćuju u korist interaktivnih aktivnosti koje sudionike drže u pokretu: vježbe tai chija, glazbeni nastupi, programi wellnessa… A popratni su sadržaji od izleta i koncerata do gastrodoživljaja i sportskih susreta
Zabava je oduvijek išla ruku pod ruku s poslovnim putovanjima, bilo da je riječ o službenoj večeri nakon konferencije ili razgovoru kolega za barom u nekom skupom hotelu. Danas taj ‘zabavni’ dio gradi imidž poslovnog događaja, koji više nije sam sebi svrha već se prodaje kao cjelovit doživljaj. Da se službena izlaganja prekidaju se vježbama tai chija, glazbenim nastupima ‘crossover’-glazbenika (koji miješaju klasične i moderne stilove) ili kratkim programima wellnessa već smo pisali na portalu Lidera, sada vam donosimo trendove industriji sajmova i motivacijskim putovanjima
Top pet trendova u industriji sajmova
1. Virtualni ili hyper sajmovi/konferencije – kao produžetak, nadgradnja ili dodatni marketinški alat za sajamsku priredbu (virtualni posjet, komunikacija s izlagačima i posjetiteljima, sudjelovanje u konferencijama, chat…).2. Online i mobilne usluge i aplikacija – za promociju događaja, za informiranje, snalaženje u sajamskom prostoru, za ugovaranje i pripremu sastanaka. 3. Dodatne mogućnosti komunikacije i susreta u okviru sajamske priredbe – ciljani forumi ili ‘matchmaking’ događaji4. ‘Factory audit’ – posjeti i susreti izlagača i posjetitelja s lokalnim tvrtkama u njihovom okružju.5. ‘Green fairs – green meetings’ – iskorištavanje obnovljivih izvora energije, recikliranih materijala, visoki ekološki standardi u gradnji i održavanju sajamskih prostora i priredbi.
Top 5 trendova u insentivnim (motivacijskim) putovanjima
1. Lokalna kultura – pružatelji insentivnih usluga moraju vrlo dobro poznavati lokalnu kulturu, imati specifičnu ponudu kreativnih i personaliziranih aktivnosti u kojima gosti uživaju. 2. Raznoliki sadržaji – kod insentiva vrlo raznolikog sadržaja, od adrenalinskih paketa, kulturnih doživljaja pa do kulinarskih otkrića, vodi se velika briga o detaljima.3. Personalizirani pristup – dobra organizacija insentiva podrazumijeva visoki stupanj koordinacije s personaliziranim pristupom prema svakom gostu. 4. Specifične i atraktivne lokacije – ali u isto vrijeme mirne i intimne. Svi insentivni programi imaju u sebi ugrađen element iznenađenja. 5. Lokalni proizvodi – proizvođači i njihovi proizvodi koji se nude gostima moraju biti i visoke kvalitete.