Rezultati istraživanja kojeg je provela kompanija Mediaocean pokazuju kako žene koje rade u tehnološkoj industriji nisu jednako cijenjene kao muškarci.
Istraživanje, koje je provedeno na uzorku od tri tisuće ispitanika i ispitanica, je otkrilo kako 73 posto Amerikanaca smatra da bi veći postotak žena u tehnologiji doveo do povećanja kreativnosti i inovativnosti.
Prema izvješću objavljenom prošle godine, koje je obuhvatilo 11 najvećih svjetskih tehnoloških kompanija, na žene ‘otpada‘ 30 posto radnih mjesta u tehnološkoj industriji. Microsoft je u listopadu prošle godine objavio kako žene čine 29,1 posto radne snage, ali ih je svega 16,6 posto na pozicijama direktno povezanima s tehnologijom te samo 23 posto na vodećim pozicijama. U Twitteru žene obnašaju 20 posto tehnoloških dužnosti i 21 posto vodećih uloga. U Googleu radi 17 posto žena, a 21 posto ih je na menadžerskim pozicijama.
Istraživanje je iznijelo još neke zaključke. 40 posto ispitanika i ispitanica je izjavilo kako muškarci imaju prednost pri zapošljavanju u tehnološkoj industriji. 40 posto, pak, smatra kako su žene manje zainteresirane za tehnologiju, a 70 posto smatra kako bi se više žena trebalo školovati na tehnološkim fakultetima. 77 poto ispitanih je žene u tehnologiji opisalo kao ‘inteligentne‘, 50 posto kao ‘fokusirane‘, a 47 posto kao kreativne. 17 posto je poslove u tehnologiji ocijenilo ‘neženstvenima‘.