
Kako društvene mreže i internet pomažu trgovcima da se približe kupcima? Jesu li društvene mreže dobar sluga, a loš gospodar ako se ne upotrebljavaju na pravi način? Koliko je važan dobar odnos s kupcima na internetu? Kako online trgovina olakšava kupnju i koji su najnoviji hardversko-softverski procesi koji trgovcima štede novac i vrijeme? Na ta i slična pitanja odgovorit će predavači na šestome Retail IT Summitu koji će se održati 25. ožujka u Zagrebu
Posebna gošća bit će Yvonne Miller, zamjenica menadžera za društvene mreže u Migrosu, najvećemu švicarskom trgovačkom lancu, koja će iznijeti iskustva o tome kako ta tvrtka koja ima šesto supermarketa, 192 restorana, 308 benzinskih crpki i 23 tvornice vodi brigu o kupcima na društvenim mrežama i na koje probleme pritom nailazi.
Ovogodišnja je tema Retail IT Summita ‘Marketinški alati u retailu’. Predavači će biti vrhunski stručnjaci iz najvećih svjetskih tvrtki. Mark Thomson, direktor retaila u Zebra Technologiesu, objasnit će kako najbolje povezati kupce na internetu s proizvodima koje nudimo, predavač iz Bugarske George Jankov predavat će o konceptima lojalnosti u sklopu rješenja Explicato, a gosti predavači bit će i predstavnici tvrtki Datalogic, Printec te mnogi drugi.
U izlagačkom dijelu svoje će proizvode predstaviti mnoge domaće i strane IT tvrtke kao što su Comtron iz Slovenije, Selmet, Infokod, Loyalty Bonus te 1 klik s brendom Moj cent.
Tradicionalni Retail IT Summit već šesti put otvara vrata novim tehnologijama u maloprodaji kako bi predstavio najnovije trendove na tom području i informirao trgovce o mogućnostima suvremenih hardversko-softverskih rješenja. Kao i do sada, okupit će više od stotinu IT menadžera domaćih i regionalnih trgovačkih lanaca koji će imati priliku čuti predavanja predstavnika najvećih svjetskih IT tvrtki s tog područja.
Održat će se 25. ožujka u Hotelu Antunović u Zagrebu u devet sati. Svi zainteresirani više informacija mogu dobiti na e-adresi Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..