Fućkaš novac, reputacija je najvažnija stvar na svijetu. Barem tako kaže Sir Richard Branson, poslovni magnat i poznati pustolov, vlasnik brenda Virgin, koji vjeruje da se nečiji uspjeh ne isplati mjeriti novcem koji je zgrnuo, nego ugledom koji je stekao. I on i njegov brend imaju još na čemu raditi jer ih ni ove godine nema među top sto brendova s najboljom reputacijom na svijetu. Pa tko je onda najugledniji?
Liderovo godišnje specijalno izdanje ‘Brendovi‘ uskoro – u tiskanom i digitalnom obliku – donosi odgovore na goruća reputacijska pitanja, pa i na to je li vaš (omiljeni) brend na nekoj od aktualnih top-lista najuspješnijih globalno i lokalno. Uz pregršt očekivanih i neočekivanih rang-ljestvica, primjera, trikova, uputa i savjeta na više od sedamdeset stranica ‘Brendovi‘ propitkuju korisnička iskustva, angažman potrošača i poslodavaca, inovativnost i održivost robnih marki...
Glavnu riječ imaju vrhunski znalci za brendove i brendiranje, voditelji brendova, pa i ambasadori. Otkrivaju, među ostalim, na primjerima kad je vrijeme za rebrendiranje, kako izbjeći pogreške u upravljanju brendovima, a i kako se štititi od kojekakvih varalica, huškača, lažova, kibernetičkih ratova… dok buja jeftin sadržaj koji stvaraju korisnici – bili oni od krvi i mesa ili virtualni i umjetnointeligentni.
Ipak, Liderovi se novinari igraju i razumom i osjećajima i tehnologijom propitkujući znalce kako stvarati sadržaj koji će voljeti potrošači, korisnici, a i internetski preglednici. Nitko, sigurno, ne želi bacati novac i narušiti si ugled neučinkovitim kampanjama koje će vidjeti tek poneki bot. Rješenja se naziru.
Zato se i ‘Brendovi‘ brendiraju. Gotovo svake godine, nekako u ovo vrijeme, na njegovim stranicama iskoči nacrtana tamnokosa djevojka koja nije tek ilustracija obične potrošačice i korisnice, nego zaštitno lice, ako hoćete, brendovska ambasadorica specijala ‘Brendovi‘. Logično, zove se Brenda i, logično, poželjela je privući pozornost digitalnog svijeta. Kako? Otkrijte u nekoliko klikova i okretanjem stranica.
Liderov specijal ‘Brendovi‘ u digitalnom je izdanju na tržištu od 15. svibnja, a u tiskanom od 17. svibnja (16. svibnja u Zagrebu). Na Liderovim internetskim stranicama već je i propjevao.
Pa počujte i pogledajte…