Da je Hrvatska pošta shvatila važnost digitalizacije usluga i korištenja tehnologije u svakodnevnom pružanju usluga otkriva nam Luka Škacan, direktor službe razvoja Hrvatske pošte koji će 17. svibnja sudjelovati na okruglom stolu 2-3-4-Hrvatska? u sklopu konferencije 4. industrijska revolucija.
- Hrvatska pošta svoju strategiju temelji na digitalizaciji kao jednoj od temeljnih filozofija razvoja. Danas više ne možemo govoriti da nam nešto "donosi" promjene, već mi moramo biti sukreatori tih promjena u industrijama u kojima radimo. Ako me pitate u jednoj riječi što donosi 4. industrijska revolucija, onda bih mogao reći budućnost. Hrvatska pošta upravo zbog industrije 4.0. prepoznaje i svoj potencijal za razvoj te ispunjenje zahtjeva najnovije generacije korisnika naših usluga, komentirao je Škacan što nam ‘donosi‘ tehnološka revolucija.
>>>4. industrijska revolucija – Marković: Pred bankama su jako uzbudljiva vremena
Pojasnio je pritom kako se najvažniji projekti HP-a odnose na investicije u temeljno poslovanje budući da ono omogućuje daljnje investicije u digitalan razvoj.
- Ulažemo u logističke i dostavne kapacitete te u opremu, a to se izravno naslanja na potrebe tržišta.
Zanimalo nas je ima li u budućnosti mjesta za ‘klasične‘ poštanske usluge HP-a ili će ih tehnologija u potpunosti promijeniti.
>>>4. industrijska revolucija – Galošić: Tvrtke koje ulažu u razvoj trebaju imati olakšice
- Naravno da ima mjesta. Tu i dolazimo do prostora koji koristimo za razvoj. Hrvatska pošta ima mrežu koja povezuje čitavu zemlju, sve građane koji više ili manje, odnosno različitom brzinom kao konzumenti participiraju u razvoju tehnologije. Uostalom, mnogi su mislili da će pismo brzo izumrijeti popularizacijom e-maila, no isto se još uvijek nije dogodilo, tumači Škacan.
Čemu je odzvonilo i kako se što prije pomaknuti u smjeru naprednog poslovanja i življenja koje osigurava industrija 4.0, saznajte na konferenciji 4. industrijska revolucija 17. svibnja u zagrebačkom Branimir Centru. Prijavite se!
Budući da se sve više kupuje u online trgovinama, a često se čuju ipritužbe korisnika na sporost dostave i gubitka paketa, zanimalo nas je i hoće li se takve situacije prorijediti uvođenjem novih tehnologija.
- Broj reklamacija je u odnosu na broj izvršenih usluga svakoga dana minimalan, a ne razlikuje nas ni od kolega u nekim naprednijim zemljama. Naši kolege u globalu obavljaju odlično svoj posao, a pogreške su iznimka. Činjenica je da korisnici danas žele najbržu te ujedno i najjeftiniju uslugu. No, svaka usluga ima realan trošak, a nastavno na to i cijenu. Kao jedan od odgovora na poboljšanje usluge je projekt digitalni poštar kroz koji intenzivno sve kolege poštare opskrbljujemo mobilnim uređajima na terenu pomoću kojih brže obavljaju dio procesa vezanih uz dostavu. I tu sigurno ne stajemo, naš sljedeći planirani iskorak će biti korisnički portal na kojem će korisnici sami aktivno upravljati svojim uslugama, zaključio je Škacan i otkrio nam korak kojim će se Hrvatska pošta dodatno približiti 4.0 svijetu.