Telekomunikacijska tvrtka A1 Hrvatska u prvoj polovici godine ostvarila je ukupne prihode u iznosu od 208,6 milijuna eura, ili 1,4 posto više nego u istom razdoblju lani, što je dovelo i do porasta EBITDA-e za 6,8 posto, na 66,6 milijuna eura, a povećali su i ulaganja, doznaje se iz te tvrtke.
Ulaganja A1 Hrvatska u prvom su ovogodišnjem polugodištu iznosila 46,3 milijuna eura, što je 27,5 posto više nego u istom razdoblju 2018. godine, a iz te tvrtke ističu da se ulaganja odnose na mrežne tehnologije i frekvencije.
Konsolidirani financijski rezultati A1 Hrvatska, objavljeni u sklopu rezultata matične Telekom Austria Grupe u Beču, pokazuju i da je A1 Hrvatska u prvih šest mjeseci ove godine nastavila sa snažnim širenjem mobilnih i fiksnih usluga, kao i porastom broja mobilnih pretplatnika za 8 posto te mobilnih broadband usluga za 12,4 posto.
Ukupno je baza korisnika povećana za 6,9 posto u prvih šest mjeseci ove godine, što je, kako objašnjavaju, omogućila konvergencija odnosno kombinacija mobilnih i fiksnih usluga, koje su rasle također u svim segmentima - govorna usluge za 7 posto, broadband (širokopojasni pristup internetu) za 4,1 posto, a TV usluge za 10 posto.
Komentirajući rezultate prvog polugodišta, predsjednik Uprave A1 Hrvatska Jiří Dvorjančansky naglašava da su rast prihoda i značajno ulaganje u kvalitetu usluge utjecali na pozitivan operativni rezultat.
"Kupnjom dodatnih frekvencija te nadogradnjom na LTE Advanced Pro mrežu s brzinama do 1,35 Gbps dodatno smo unaprijedili uslugu prema korisnicima, a predstavili smo i prvu NB IoT mrežu s nacionalnom pokrivenošću, što će omogućiti poslovnim korisnicima A1 Hrvatska razvoj napredne digitalne telemetrijske usluge. Sve su to razlozi za veliko priznanje koje smo dobili u povodu 20 godina poslovanja u Hrvatskoj odnosno certifikat za najbolju mobilnu mrežu nakon neovisnog mjerenja P3", ocjenjuje Dvorjančansky.
Zaključno poručuje da su "duboko posvećeni tome da s vlastitom mrežom nove generacije dovedu super brzi internet u sve dijelove Hrvatske".