Četvrto izdanje Best Stay konferencije, održano u Rixos Libertas hotelu u Dubrovniku, okupilo je više od 200 hotelijera i stručnjaka iz područja turizma i hotelijerstva koji su kroz tri dana programa raspravljali o problemima s kojima se hotelijeri susreću te uz praktične primjere iz regije i svijeta upoznali se s najnovijim trendovima u industriji s ciljem poboljšanja iskustva gosta. Fokus konferencije bio je kako privući i zadržati kvalitetni i stručni kadar te pružiti gostu bolje iskustvo uz korištenje najnovijih tehnologija za poboljšanje usluga.
>>>Valamar Riviera zakoračila van Hrvatske – kupila austrijski hotel Petersbühel
Prvi dan konferencije bio je usmjeren na rješenja za poboljšanje iskustva gosta gdje su se prezentirale ideje i načini kako stvoriti jedinstveno korisničko iskustvo u lokalnom okruženju te kako u potpunosti iskoristiti povratne informacije od gosta za poboljšanje usluge i kreiranje personaliziranih doživljaja za gosta. Održan je i panel na temu „Kako izliječiti glavobolju zbog nedostatka ljudskih resursa u hotelijerstvu“, u kojem su sudjelovali generalni direktori vrhunskih hotela iz Velike Britanije, Srbije, Crne Gore, Bugarske i Hrvatske pod moderiranjem Tine Odinsky Zec, direktorice inovacija i poduzetništva iz ZŠEM-a.
Sudionici panela složili su se kako su upravo zaposlenici ključni za uspjeh te da oni predstavljaju lice hotela, prvi kontakt s kojim se svaki gost susreće čim uđe u hotel. Na panelu su također podijelili i svoja iskustva u zadržavanju i privlačenju stručnog kadra, istaknule su se preporuke za rješavanje ovog problema u vidu investiranja u razvoj zaposlenika, mogućnost edukacija i poticanje na iste, mogućnost napredovanja, stručne plaćene prakse te postavljanje stručnjaka na ključne rukovoditeljske pozicije koji mogu biti uzor i poticaj zaposlenicima. Ključni pristup kako bi se ostvarili ovi preduvjeti su kontinuirana dvosmjerna komunikacija sa zaposlenicima i empatija. Dug je put prema konačnom rješavanju ovog problema, ali zaključci doneseni na ovom panelu su siguran putokaz prema tom cilju, složili su se i ostali uzvanici u raspravi tijekom panela.
>>>EY: Rekordna ulaganja u hrvatsko hotelijerstvo – do 2022. uložit će se 1,2 milijarde eura
Prvi dan je završio dodjelom Best Stay nagrada za najbolje iz struke u osam kategorija. Tijekom drugog dana konferencije predstavljena su tehnološka rješenja u službi poboljšanja usluga u hotelijerstvu i poslovanju hotela. Predstavnici tehnoloških tvrtki poput Samsunga, Adria Electronic, Aruba Networks zajedno s predstavnicima hotela raspravljali su o (bez)korisnosti novih tehnologija i sveprisutnog IoT (Internet of Things). Ključno je odabrati prave tehnološke alate i pristupe koji olakšavaju i pojednostavljuju poslovanje te omogućavaju gostima jednostavan proces i pristup svih potrebnim informacijama. Ako se tehnološka rješenja iskoriste i za korisne povratne informacije i poboljšanje hotelske infrastrukture tim će iskustvo za gosta biti još bolje, dok zatrpavanje nepotrebnim sustavima i mogućnostima smanjuje volju gosta za angažiranosti u procesima.
Tijekom drugog dana uzvanici su sudjelovali i u praktičnim radionicama na teme novih trendova u marketingu i upravljanju prihodima i kako se svojom ponudom istaknuti između ostalih hotela. Završni dan konferencije održana je poludnevna praktična radionica o vođenju i upravljanju ljudskim resursima pod vodstvom predstavnika agencija za posredovanje pri zapošljavanju i stručnjaka za ljudske resurse te predstavnika hotela.
- Sudionici na Best Stay konferenciju dolaze ne samo iz cijele Hrvatske i regije, već iz cijelog svijeta. Iz godine u godinu konferencija raste i privlači upravo one hotelijere koji su okrenuti prema najnovijim trendovima i koji žele napraviti konkretan posao, upoznati prave kontakte i kvalitetno raditi, kako bi dugoročno privukli kvalitetne goste. Program je strateški osmišljen tako da omogućava povezivanje s ključnim dionicima koju su bitni za razvoj poslovanja i kvalitete, izjavila je Anja Profozić, direktorica Proper d.o.o., organizatora Best Stay konferencije.