Bojan Bernik, direktor agencije Morgan Grey i vlasnik portala 1Klik.hr, Automobili.hr i Dioptrija.hr, napisao je prvi e-book na temu pisanja i plasiranja sadržaja u formi sponzoriranih i native članaka – ‘Vodič kroz sponzorirane i native članke‘. U njemu je na 35 stranica sažeo svojih 10 godina iskustva u medijskom zakupu portala.
- S obzirom na to da osim agencije (u kojoj radimo i media buying), imamo i svoje portale (www.automobili.hr, www.1klik.hr, www.dioptrija.hr) naučili smo jako puno na temu pisanja i plasiranja sadržaja u formi sponzoriranih i native članaka. Zato sam odlučio napisati prvi e-book u Hrvatskoj na tu temu i volio bih da ga čim više ljudi pročita, rekao nam je Bernik i naglasio da se u njemu mogu pročitati sve bitne stvari poput najboljeg dana u tjednu za objavu, koji news portali imaju najposjećeniju naslovnicu (i zašto je to bitno) te vidjeti primjere uspješnih kampanja.
>>>Zaboravite grandiozne kampanje, za uspjeh je potreban ubojit sadržaj
U vodiču za marketing, PR i sales stručnjake može se saznati među ostalim, da zakupom sponzoriranog članka na top 5 news portala možete imati potencijalni doseg od 1.000.000 čitatelja iz Hrvatske, koliko posjetitelja velikih news portala dolazi iz Zagreba, koliko posjetitelja velikih news portala je starije od 60 godina te zašto portal nikada ne može biti odgovoran za rezultate sponzoriranog članka.
Vodič se može besplatno preuzeti ovdje.