Aktualno
StoryEditor

Digitalni biznis: Važno je zaposlenicima dati povjerenje i prostor za razvoj

14. Rujan 2018.

Sabrina Spielberger je bila uspješna njemačka blogerica, a onda je kao 28-godišnjakinja u Berlinu utemeljila svoju firmu digidip, digitalnu platformu koja povezuje blogere i online-shopove. Danas, pet godina kasnije, njena je tvrtka aktivna u 40 zemalja svijeta.

>>>Digitalni izazovi: I vaš biznis morat će se prilagoditi modelima poslovanja generacije 

- Mi servisiramo praktički dvije strane: na jednoj strani operatere web-stranica, dakle blogere, magazine i influencere, a na drugoj online-shopove. To je kao na tržnici: online-shopovi priželjkuju više pozornosti. I onda tijesno surađuju s nama, a mi njima predstavljamo web-stranice i blogere koji pišu o tim online-shopovima, ili bi mogli pisati o njima. A na drugoj strani blogerima dajemo šansu da tako zarade novac. Uz pomoć oko 100 pridruženih mreža, mi tako uspijevamo objediniti desetke tisuća online-shopova, pritom smo mi zaduženi za komunikaciju između jednih i drugih, opisuje svoj posao Spielberger u intervjuu za Deutsche Welle.

Kao prednost digitalnog biznisa ističe mogućnost poslovanja preko e-maila, Skypea i telefona, jer tako ne mora plaćati visoke cijene najma ureda.

Kao temelj uspješnosti posebno ističe timski rad i svoje zaposlenike kojima daje povjerenje i prostor za razvoj.

>>>Digitalna Hrvatska: Imamo najskuplje telekomunikacije u EU, trebaju nam alternativni operateri

- Moj šef prodaje je k nama došao direktno s fakulteta, uopće nije imao pojma o poslu. I ja sam ga podučila. Na početku nas je bilo samo troje, on, ja i jedan programer. I ostao je do danas u firmi, i sad on podučava nove distributere, baš onako kako sam ja njega učila... Programeri u mom timu cijene to što imaju odriješene ruke, da mogu unijeti i vlastite ideje u naš proizvod, da nisu samo roboti koji stalno moraju programirati, već i da mogu dati svoj input, kaže Spielberger.

25. studeni 2024 09:36