Metro je u prvih 9 mjeseci (9M) ostvario dobit prije oporezivanja u iznosu od 1.071 milijuna eura, te 302 milijuna eura u trećem kvartalu (Q3) poslovne godine 2017./2018.
>>>Metro: Prodaja porasla 2 posto, prihodi pali na 8,4 milijardi eura
Like-for-like prodaja grupe rasla je za 0,7 posto (9M), dok je u trećem kvartalu pala za 0,5 posto.
Metro Wholesale, koji objedinjuje Cash & Carry segment i tvrtke za dostavu hrane, zabilježio je rast like-for-like prodaje za 1,2 posto u prvih devet mjeseci poslovne godine 2017./2018.
Pod utjecajem negativnog razvoja valutnog tečaja, prijavljena prodaja manja je za 1,3 posto te je iznosila 22,1 milijardu eura.
Na razini trećeg kvartala, like-for-like prodaja Metro Wholesalea rasla je za 1 posto, dok je prijavljena prodaja od 7,3 milijarde eura, manja za 2,8 posto u odnosu na prošlu godinu, također uslijed negativnog razvoja valutnog tečaja.
Poslovanje s ključnim grupama kupaca, HoReCa kupcima i malim trgovcima, nastavilo se razvijati u pozitivnom smjeru uz značajan porast. U HoReCa sektoru u devet mjeseci ostvaren je rast like-for-like prodaje za 3,8 posto, dok je u trećem kvartalu ona porasla za 3,3 posto.
>>>Metro: Veleprodaja u Njemačkoj porasla 2 posto, u Rusiji pala za 9 posto
Što se tiče trgovaca, like-for-like prodaja u državama u fokusu 2 porasla je za 3,7 posto u trećem kvartalu (u devet je mjeseci pala za 0,6 posto).
Prodaja Metro Wholesalea ostvarena putem dostave razvijala se vrlo pozitivno, s porastom od otprilike 17 posto, na 3,9 milijardi eura u prvih devet mjeseci poslovne godine 2017./2018.
U trećem kvartalu 2017./2018., prodaja je porasla za oko 10 posto i dosegnula udio od oko 19 posto u ukupnoj prodaji.
>>>Nastavljen rast udjela dostave u veleprodajnom segmentu METRO-a
Metro je potvrdio očekivanja za poslovnu godinu 2017./2018. te predviđa minimalni rast od 0,5 posto te blagi rast EBIDTA-e bez zarade od nekretnina.