Aktualno

Hoće li u dostizanju profitabilnosti Uber i Lyft poskupjeti cijene prijevoza?

Iz tvrtke su izvijestili kako su usluge na biciklima i skuterima povećali broj aktivnih korisnika mjesečno, ali upozorili su i da će se ti brojevi smanjiti zimi, kada je manje onih koji su spremni juriti na dva kotača.

Pitanje koje investitori, promatrači, a ponekad čak i vozači postavljaju od početka je kada će ove disruptivne prijevozničke tvrtke početi donositi profit? Rukovoditelji Ubera i Lyfta odbili su iznijeti precizan vremenski okvir.

Međutim, ono što nas možda i više zanima jest hoće li se ove globalne smjernice o smanjenoj potrošnji odraziti i na cijene Ubera u Hrvatskoj.

U četvrtak je već stigla vijest iz Ubera kako se ukidaju fiksne cijene za dulje relacije, ali i uvode posebne naknade za dulje vožnje na obali. Naime, u objašnjenju ovih promjena stoji kako fiksne cijene vožnji za dulje relacije nisu odražavale stvarne uvjete na cesti. Dok se za promjene cjenika na Jadranu sada uzelo u obzir da se s vožnji duljih od 13 kilometara vozači moraju i vraćati nazad te se obračun kilometraže mijenja kada se prijeđe taj granični 13. kilometar. Također, u Splitu se za vožnju od i do zračne luke Split uvela dodatna naknada od 20 kuna. Za sve ove vožnje na stranici Ubera može se vidjeti koliko bi ta vožnja iznosila, a na aplikaciji se prikazuje i točna cijena.

Zasad u Uberu Hrvatska nema drugih informacija o potencijalnoj novoj regulaciji cijena.

Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju