Sve je dosta slično, ali ipak i različito, kazala je u četvrtak u HRT-ovoj emisiji Dobro jutro, Hrvatska zamjenica glavnog izvršnog direktora i glavna operativna direktorica Fortenova grupe Irena Weber uspoređujući dosadašnji i nov način poslovanja u tvrtki koju smo do prije nekoliko dana nazivali Agrokor.
Weber je naglasila je da su do 1. travnja bili maksimalno orijentirani na provedbu i implementaciju nagodbe, a od ovoga mjeseca na stvaranje novih vrijednosti. Kao što je i istaknuto jučer prilikom susreta članova uprave i premijera Andreja Plenkovića u budućnosti će se fokusirati na maloprodaju, poljoprivredu i proizvodnju hrane, a operativne kompanije nastavit će poslovati pod starim, prepoznatljivim brendovima.
Odgovarajući na pitanje hoće li Merkator, Konzum i Tisak biti prvi na udaru gdje će se raditi rekonstrukcije i rezovi, rekla je da neće biti nikakvih udara, rezova i dramatičnih konstrukcija.
- U maloprodaji će biti fokus na povećanju efikasnosti i stabilnosti unutar samog segmenta. Druga je strategija u proizvodnji hrane. Tu su kompanije poput Leda, Jamnice, Zvijezde, Dijamanta, Frikoma i Sarajevskog kiseljaka. Oni posluju iznimno dobro, uvijek profitabilno. Ovdje ćemo se fokusirati na povećanje samih prihoda i rast izvoza, kazala je.
Weber je naglasila da "postoji čitav niz kompanija koje su u sklopu Fortenova grupe, a koje neće biti fokus poslovanja sutra".
- Strategija je bila da se krene u prodaju tih društava. Prodaja će se obaviti na maksimalno transparentan način, što znači putem javnog tendera. Tek sada, nakon 1. travnja, možemo početi s prodajom imovine ili društva.
Maksimalno smo socijalno osjetljivi, rekla je Weber, te ponovila da je zadovoljna što su u dosadašnjem procesu uspjeli sačuvati 52.000 radnih mjesta. No kazala je i da im nedostaje radne snage. Smatra da su radnici prošli teško razdoblje te ističe da se kontinuirano radi na povećanju plaća i ostalih benefita koje imaju, "uskrsnice, božićnice, dara za dijete".
Nastup Irene Weber u cijelosti pogledajte ovdje.