Aktualno
StoryEditor

Izvozni iskorak: Proizvodi PIK Vrbovca na policama poljske Biedronke

08. Srpanj 2017.

Najveći poljski trgovački lanac odnedavno na svojim policama prodaje i proizvode PIK Vrbovca. Biedronka, dio portugalske grupacije JeronimoMartinis Group, na svoja 2.722 prodajna mjesta u Poljskoj, kupcima tako nudi i prepoznatljive okuse hrvatskih mesnih prerađevina.

Ovaj izvozni iskorak događa se u okviru Balkanskog tjedna, pri čemu su hrvatski tradicionalni proizvodi dostupni u obliku narezaka – Zimska i Kulen pod BiedronkinimbrendomSmakiSwiata (Okusi svijeta), a Dalmatinski pršut pod Premium Biedronka trgovačkom robnom markom.

>>>Agrokor: PIK Vrbovec zatražio osiguranje iznosa za izdana jamstva prema Ledu

-Tržište Poljske, s čak 38 milijuna stanovnika, predstavlja ogromni izvozni potencijal za hrvatske proizvode. Jako nam je drago da je Biedronka prepoznala kvalitetu i snagu PIK Vrbovca i činjenicu da smo u mogućnosti udovoljiti izrazito visokim standardima koje zahtijevaju, istaknula je Tihana Vujčić, direktorica marketinga PIK Vrbovca.

Poljski potrošači od sada mogu uživati u autohtonim hrvatskim proizvodima. Kontinuirani gospodarski rast i jačanje potrošačke moći poljskih potrošača mnogim tvrtkama predstavljaju poticaj za nastup na ovom tržištu, a priliku je iskoristio PIK Vrbovec.

U posljednjih nekoliko godina poslovanje PIK Vrbovca sve je više usmjereno upravo na izvoz.U prošloj, 2016. godini, čak petina prodanih proizvoda plasirana je upravo na strana tržišta, što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na 2015.

>>>Mesna industrija Braća Pivac gradi pršutanu u Gospodarskoj zoni Ravča

Zahvaljujući kvaliteti i inovativnosti u proizvodnji mesnih prerađevina i svježeg mesa, osim na tržišta CEFTA-e, PIK Vrbovec svoje proizvode izvozi i u preko 15 zemalja Europske unije. Najvažnija tržišta u EU su Italija, Rumunjska, Švedska, Mađarska i dr., a izvoz PIK Vrbovca čini preko jedne trećine ukupnog izvoza mesa i mesnih prerađevina u Hrvatskoj.

20. svibanj 2024 02:02