Jadranka Grupa za ovogodišnju turističku sezonu treba dodatnih 600 sezonskih radnika, pri čemu je suradnja s dijelom radnika već dogovorena, no i dalje traje i potraga za kvalitetnim i stručnim kadrovima.
Kako su naveli iz Jadranke, natječaj za ovu sezonu otvoren je od prošle godine, kada je provedena kampanja zapošljavanja u Slavoniji, s obzirom da je na tom području najviša stopa nezaposlenosti.
>>>HGK upozorava na nedostatak radnika u turizmu
To je, kažu u Jadranki, rezultiralo suradnjom s gotovo 130 radnika koji će prije početka rada proći plaćenu edukaciju i potom, već u travnju i svibnju, početi raditi. Iz Jadranke ističu da još zapošljavaju i traže potrebne kadrove i u Hrvatskoj i u okolnim zemljama.
Na upit koji se radnici traže i kojih najviše, iz te malološinjske tvrtke odgovaraju da se zbog lanjskog povećanja broja noćenja i širenja poslovanja ukazala potreba za povećanjem broja stručnog kadra. Stoga su, kažu, trenutno otvorena nova radna mjesta u segmentima domaćinstva, kuhinje i servisa za hotelski brend Lošinj Hotels&Villas te u segmentu trgovine, proizvodnje i transporta u tvrtki Jadranka trgovina.
Najviše ljudi zapošljava se na poslovima konobara, kuhara ili pomoćnih kuhara i radnica u domaćinstvu, tj. spremačica.
Kampanja zapošljavanja
U Jadranki ističu da je, s obzirom na kapacitete tvrtke, teško posve popuniti slobodna radna mjesta, osobito ona za koja je potrebno više radnika - u domaćinstvu, kuhinji, u servisu te u trgovini, proizvodnji i transportu.
Kako kažu, znalo se već dogoditi da određeni broj mjesta ostane nepopunjen do početka sezone. Stoga je tvrtka od kraja prošle godine u kampanji zapošljavanja, kako bi privukla kvalitetan kadar, pronašla djelatnike za sve važnije poslove i gostima pružila vrhunsku uslugu.
>>>Veliki manjak sezonskih radnika: Usred sezone na burzi gotovo 5000 konobara
U vezi s plaćama sezonaca, iz Jadranke ističu da se trude zaposlenicima omogućiti da budu zadovoljni primanjima i uvjetima rada te da ponovni dolazak velikog broja sezonskih radnika potvrđuje da u tome i uspijevaju.
Stalno ulažu u zaposlenike i edukacijske programe i zahvaljujući tomu, prema istraživanju „Najbolji poslodavac 2015.“, grupa Jadranka proglašena je trećim najboljim poslodavcem u kategoriji velikih tvrtki.
Grupa ima oko 700 stalno zaposlenih djelatnika, dok se ukupan broj zaposlenih za vrijeme turističke sezone, s oko 600 sezonaca, povećava na 1300 djelatnika, a raspoređeni u tvrtke Jadranka hoteli, Jadranka kampovi i Kamp Slatina na otoku Cresu te Jadranka trgovine i Jadranka Yachting.