Svi su negdje u nekoj prilici čuli za TUI, znaju da radi nešto u Hrvatskoj, ali nitko zapravo nije u potpunosti upoznat u kojim sve sferama i koliko duboko je u turističku industriju Hrvatske ušla najveća svjetska globalna turistička kompanija. I tko ju u Hrvatskoj predstavlja. TUI je lani otvorio ured u Zagrebu, a najistaknutiju funkciju ima Ivor Vucelić.
[caption id="attachment_383279" align="alignright" width="157"] Ivor Vucelić[/caption]
Iako su mu do sada više pažnje posvećivali tabloidi nego poslovni mediji zbog odabira popularnih partnerica, Vucelića poslovni krugovi poznaju kao bivšeg menadžera iz Agrokora te kasnije i člana Uprave posrnulog adriatica.neta. U TUI-ju Vucelić ugovara poslove za ogromno tržište istočnog Mediterana (uključujući Tursku, Grčku, Cipar) te sjeverne Afrike.
TUI se u Hrvatskoj širi kroz velike hotelske grupacije, uključujući Valamar, Bluesun, Karismu i Arenaturist, a ‘najdublje‘ je ušao u hotele Jake Andabaka, s kojim je nedavno ušao u joint venture i osnovao tvrtku WOT Hotels Adriatic Asset Company, s namjerom da se na Braču sagrade tri nova TUI hotela.
TUI kada ustupi svoj brend nekom hotelu, diktira pravila igre, eliminira konkurenciju i radi s dvostruko većim maržama. S druge strane puni hotele svojim gostima i pokriva troškove prodaje i marketinga. Je li partnerstvo s TUI-jem dokaz neke globalne relevantnosti ili su naši hotelijeri nesposobni samostalno prodavati svoje krevete? Lijepo je imati TUI-jev brend i know how, ali bi još ljepše bilo imati TUI i kao investitora koji će nešto u Hrvatskoj i sagraditi. Kao što to radi u drugim zemljama.
Više o tome kako se TUI širi Hrvatskom pročitajte u novom broju tiskanog i digitalnog Lidera.