Poslovna scena
StoryEditor

Bez dobrog weba ne može se više poslovati ni u Hrvatskoj

04. Travanj 2013.
Piše:
lider.media

Aktualna ekonomska kriza ubrzala je trend rasta poslovanja na webu jer su mnoge tvrtke primorane mijenjati ustaljene načine poslovanja i tražiti nove kanale prodaje.

Dodatni vjetar u leđa e-trgovini dat će ulazak Hrvatske u Europsku uniju kada će se otvoriti i online tržište od 500 milijuna potrošača bez sadašnjih administrativnih prepreka iz fizičkog svijeta. Što znači biti web poduzetnik i kako se sve internet može iskoristiti u poslovanju za novi broj Lidera istražila je naša Matilda Bačelić.

O novoj Uredbi o poticanju investicija, koja pola godine od donošenja Zakona propisuje koju popratnu dokumentaciju poduzetnici moraju poslati kako bi dobili tražene poticaje i potpore ulaganjima, Jasmina Trstenjak razgovarala je s profesorom na splitskom Pravnom fakultetu Hrvojem Kačerom, analitičarem Damirom Novotnyem, ali i poduzetnicima iz nekoliko domaćih kompanija. Oni od nove Uredbe ne očekuju previše, a vode se onom ‘Uzdaj se u se i u svoje kljuse‘.

A kako se domaći poduzetnici nose s poreznim pritiscima saznaje Edis Felić u razgovoru s financijskom forenzičarkom Dianom Antičić. Ona za novi broj Lidera otkriva kako je, s obzirom na procedure, mnogo lakše lažirati financijski izvještaj u malim i srednjim tvrtkama, pogotovo privatnima, jer je pritom manje ljudi uključeno u prijevaru, odnosno manja je razina suradnje. 

Novi broj Lidera možete pročitati na iPadu. Aplikaciju s pomoću koje ga možete kupiti skinite OVDJE

29. travanj 2024 15:27