Povezivanje različitih marki u zajednički proizvod svjetski je trend sve zastupljeniji i u Hrvatskoj.
Takva suradnja može udvostručiti prodaju, međutim to nije rješenje za popravljanje loših poslovnih rezultata. U novom broju Lider donosi pet pravila za uspješan co-branding, uz primjere iz Hrvatske i svijeta.
Što o svemu kažu stručnjaci, što je pokazala praksa i kada se co-branding isplati, a kada nije dobro ući u takav projekt pročitajte u temi tjedna Alana Edera.
Edis Felić pozabavio se pak Bc Institutom, uspješnom sjemenarskom tvrtkom koje se većinski vlasnik, unatoč nagađanjima, izgleda ne planira riješiti tako skoro.
Daniel Škoro posjeduje naime i dalje preko 63 posto kompanije i nije sudjelovao u nedavnim transakcijama na Burzi koje su potpirile stare glasine o prodaji ove tvrtke.
A zašto burze u Hrvatskoj ne uspijevaju pitanje je na koje odgovor daje Nikola Sučec. Uz iznimku burze na tržištu kapitala, kod nas još nisu stvoreni temelji za stvaranje održivih i konkurentnih tržišnih platformi. Više o ovoj temi, kao i o konkurentskom odnosu CityExa i Hrvatske pošte, novoj šefici IDC Adriaticsa Ani Papež i tržištu rada u EU pročitajte u novom broju Lidera.
Novi broj Lidera možete pročitati na iPadu. Aplikaciju s pomoću koje ga možete kupiti skinite OVDJE