Ukupna prodaja Grupe Podravka u 2011. godini iznosila je 3.625,2 milijuna kuna što je rast od 3 posto u odnosu na 2010. godinu.
Operativna dobit je na razini nerevidiranih rezultata, a manja neto dobit rezultat je dodatnog umanjenja vrijednosti imovine stečene akvizicijama u ranijim godinama. Ostvarena neto dobit Grupe Podravka iznosi 69,3 milijuna kuna, dok neto marža iznosi 1,9 posto. U odnosu na objavljene nerevidirane izvještaje došlo je do razlika u razinama EBITDA, EBIT i neto dobiti zbog dodatnog umanjenja vrijednosti imovine stečene kroz akvizicije u ranijim godinama. Ostvarena EBITDA iznosi 415,5 milijuna kuna što je rast od 15 posto, dok je EBITDA korigirana za izvanredne stavke manja za 11 posto.Prodaja strateškog poslovnog područja (SPP-a) Prehrane i pića iznosila je 2.828,9 milijuna kuna, odnosno raste 2 posto, dok je prodaja SPP-a Farmaceutike iznosila 796,3 milijuna kuna, što je porast od 7 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.Rast prodaje SPP-a Prehrane i pića zabilježen je na inozemnim Podravkinim tržištima, a najveći porast ostvarilo je tržište jugoistočne Europe (7 posto), čemu najviše doprinosi tržište Srbije (16 posto), Bosne i Hercegovine (6 posto) i Slovenije (4 posto). Porastu prodaje SPP-a Farmaceutike također su najviše doprinijela inozemna tržišta koja su ostvarila rast od 13 posto u čemu prednjači tržište Rusije (22 posto), Bosne i Hercegovine (8 posto) i Slovenije (28 posto).Podravkini brandovi i dalje su čvrsto držali pozicije na tržištima koja su tijekom 2011. godine bila pod utjecajem gospodarske krize.Istodobno, ukupna vrijednost kapitalnih ulaganja i to u modernizaciju proizvodnje te proširenje postojećih kapaciteta u 2011. godini iznosila je 102,2 milijuna kuna i financirana je vlastitim sredstvima.U 2011. godini došlo je do dodatnog smanjenja kreditne zaduženosti u visini 128,4 milijuna kuna.- Prošla godina bila je za Podravku godina konsolidacije i stvaranja zdravih temelja za značajniji iskorak kompanije u budućem razdoblju. Nova Uprava zadala si je ambiciozne planove koji se temelje na rastu prodaje, efikasnosti i profitabilnosti. Sve to želimo postići uz optimizaciju proizvodnoga portfelja te fokusiranosti na brandove koji su snaga kompanije. Inovativnost i veća produktivnost, uvažavajući tržišnu konkurentnost, Podravki će jamčiti status predvodnice regije. Podravka se vraća vrijednostima koje je godinama gradila, a koje će kompaniji omogućiti daljnji razvoj, zadovoljne zaposlenike te sretne dioničare, uvažavajući želje naših potrošača, rekao je povodom objave rezultata poslovanja za 2011. godinu predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić.