
PwC osvojio titulu najjačeg B2B brenda

- Brand Finance je u svom godišnjem indeksu proglasio PwC najjačim B2B brendom, te jednim od deset najjačih brendova na svijetu.
Indeks poduzeća Brand Finance godišnja je procjena vrijednosti brenda više od 500 najpoznatijih poduzeća. PwC je dobio najvišu ocjenu (AAA+) već šestu godinu za redom i time potvrdio da je njegov brend „iznimno jak i dobro se njime upravlja”.
U procjeni se mjeri cijeli niz metričkih podataka uključujući svijest o brendu, zadovoljstvo i preporuke, financijsku uspješnost i unutarnja ulaganja, tržišni udio i prihode. Također se proučava korporativna odgovornost, upravljanje te stavovi unutarnjih i vanjskih dionika. Organizacije se zatim uspoređuju s konkurentima. PwC je osvojio najbolje mjesto i najvišu ocjenu među svojim suparnicima u sektoru.
- Brand PwC-a ključan je za rast naše mreže kako na području naših poznatijih i afirmiranih usluga tako i na novim tržištima. Nagrada pokazuje snagu našeg brenda i napredak koji smo postigli posljednjih godina. Također pokazuje da naša prošla, sadašnja i buduća ulaganja u naše ljude, kvalitetu i stručnost donose plodove - kazao je Ian Duncan, direktor za globalni brend PwC.
PwC se u indeksu Brand Financea još od 2007. godine nalazi među 100 najboljih globalnih brendova te je vodeći brend u sektoru B2B usluga”.