Glavna misija nove voditeljice podružnice Zagrebačkog velesajma Dine Tomšić bit će, kako kaže, repozicionirati Velesajam u poslovnu uspješnicu, a jedan od njezinih prvih poteza bit će operativno restrukturiranje tvrtke obzirom na gubitke koji su se akumulirali posljednjih godina.
- Fokus kratkoročnih ciljeva bit će na oblikovanju mikrozone za kongresne i sajamske aktivnosti, dok se se dugoročna strategija temeljiti na strateškom savezništvu sa međunarodnim partnerima kao i na već započetom prostornom redizajnu te snaženju ljudskih potencijala – istaknula je Tomšić za Lider.
Sajmovi i događanja imaju pokretački utjecaj na grane gospodarstva, a taj potencijal, kaže, posljednjih godina nije bio aktiviran, kao što je zapostavljen i međunarodni status Zagrebačkog velesajma.
- Vizija razvoja dizajnirana je sa Upravom Zagrebačkog holdinga i Gradom Zagrebom te će biti prezentirana javnosti u dogledno vrijeme – poručila je Tomšić.
Nova voditeljica Zagrebačkog velesajma rođena je 1970. u Zagrebu, završila je Ekonomski fakultet na kojem je i doktorirala ove godine. Poslovnu karijeru započela je upravo na Velesajmu kao pripravnik, a bila je i direktorica ključnih međunarodnih sajamskih projekata kao primjerice Zagreb Auto Show. Od 2009. godine bila je pomoćnica člana Uprave u Zagrebačkom holdingu.