Sve tvrtke imaju rok do 2030. godine da kažu zbogom rashladnim uređajima s freonima opasnim za okoliš, čija će prodaja od 1. siječnja 2020. biti zabranjena. Iako je ova oštra uredba, popularno nazvana ‘F-Gas regulativa‘, stupila na snagu još početkom 2015. godine neka vam ne bude čudno ako niste čuli za nju jer cijelo ovo vrijeme kao da prolazi ispod radara. I dok aktivisti za zaštitu okoliša, otkriva u novom broju Lidera Ana Gavranić, zadovoljno trljaju rukama zbog još jedne pobjede protiv zagađivača, malim prehrambenim tvrtkama i OPG-ovima ova uredba dodatni je uteg, najteži od svih do sad.
Sve donedavno Hrvatska se nije mogla uhvatiti u koštac s ‘Junckerovim planom‘, no bez obzira na slab početak uspjela je izvući 222 milijuna eura koji bi trebali povući 890 milijuna eura ulaganja. Tko je ‘omastio brk‘, a kome će se sreća na ovom području tek osmjehnuti piše Vanja Figenwald.
Da i neki od najboljih griješe najbolje pokazuje prošlotjedni primjer Krešimira Macana koji je zbog sbog tweeta vezanog uz goste na dočeku Vatrenih u Zagrebu odstupio s mjesta savjetnika Andreja Plenkovića. Kako nastupati na društvenim mrežama kao privatna osoba, a pritom se ne ‘zaletiti‘ i ugroziti svoj javni položaj ili ugled tvrtke tema je kojom se pozabavio Sergej Abramov.
Tek su dva mjeseca prošla od primjene GDPR-a, a već je na površinu isplivao niz dvojbi. Agencija za zaštitu podataka već provodi više od 200 postupaka na osnovi prijava, stoga ne čudi da se poduzetnici i državne institucije često boje tražiti najnotornije podatke. Liderov novinar Tin Bašić iz tog je razloga odlučio sastaviti popis apsurdnih situacija s uputama stručnjaka kako riješiti najčešće probleme vezane uz boljku modernog doba – GDPROFOBIJU.
Zidove soba generacije današnjih roditelja tijekom njihova puberteta krasile su fotografije celebrityja, dok današnje klince ne zanimaju više toliko glumci i pjevači već yotuberi. Balkanska YouTube scena nije uzaludno proglašena jednom od najjačih u svijetu, a tko su njezini glavni akteri i u čemu je tajna privlačnosti kojom su pridobili više stotina tisuća pretplatnika, ali i poslovnu stranu cijele priče otkriva Sandra Babić.
Nogometno ludilo nije zaobišlo ni ovaj broj, no ovaj put riječ je o prodaji piva. Unatoč povijesnom uspjehu Vatreni su, otkriva Manueli Tašler Marko Njavro predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare, podigli prodaju piva manje od lanjskih paklenih vrućina.
Što smo još za vas pripremili otkrijte sami u novom broju tiskanog ili digitalnog Lidera.
Svoj primjerak Lidera potražite na svim kioscima Tiska i iNovina.