U suradnji s tehnološkim partnerima Combisom i Samsung Electronics Adriatic, McDonald‘s je ušao u završnu fazu postavljanja rješenja simultane vizualne komunikacije s gostima diljem Hrvatske. Time je, prema riječima Ivane Šapine, voditeljice marketinga i odnosa s javnošću McDonald‘sa Hrvatska, zaokružena digitalna transformacija svih McDonald‘s restorana u Hrvatskoj.
- Digitalizacija usluga u fokusu nam je već neko vrijeme. Prethodno smo modernizirali procese u kuhinji, uveli smo McDonald‘s aplikaciju koja je odlično prihvaćena među gostima, te smo restorane opremili samoposlužnim kioscima pomoću kojih gosti brže i lakše mogu doći do omiljenih proizvoda.
U suradnji s Combisom i Samsung Electronics Adriatic sada smo u restorane i na McDrive linije dodatno postavili i display ekrane sa sustavom naručivanja pa možemo reći da je u ovom trenutku većina komunikacijskih procesa s kupcima, ali i s djelatnicima u restoranu, digitalizirana - rekla je Šapina i dodala kako je digitalno iskustvo korisnika koje se postiže ovim projektom inovacija kojoj su težili, a koja se nastavlja u 2023. godini.
Osim hardverskog i softverskog rješenja, postavljeno je središnje upravljanje multimedijskim sadržajem iz clouda za preko 360 digitalnih ekrana u svih 41 McDonald‘s restorana, koliko ih trenutno ima u Hrvatskoj. Na taj način je sva komunikacija usklađena, a njome je moguće upravljati u stvarnom vremenu.
No, što je zapravo simultana vizualna (ili digital signage) komunikacija? Iako većinu pojam asocira na digitalno potpisivanje, Maja Markulin Klarić, direktorica Odjela digitalnih inovacija u Combisu kaže kako se radi o novom standardu modernog marketinga.
- Efektno širenje digitalnih poruka s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme, koje se mogu mijenjati u roku nekoliko minuta, daje im neusporedivu prednost u odnosu na tradicionalne formate industrije. Zaintrigirani mogućnostima, usmjerili smo se i na edukaciju pa smo postali ponosni nositelj Samsung Smart signage solution i Smart signage hardware certifikata, i jedini smo nositelj ovih Samsung certifikacija u cijeloj Jugoistočnoj Europi - rekla je Markulin Klarić.
S obzirom na trend digitalizacije koji McDonald‘s u Hrvatskoj posljednjih nekoliko godina diktira, ne čudi da upravo oni stoje iza projekta sa Samsung Electronics Adriaticom i Combisom.
- Tržište digital signage rješenja u snažnom je porastu, a u budućnosti taj će trend samo jačati. Zato smo u suradnji s partnerima uložili mnogo entuzijazma i energije kako bismo realizirali, prema našim informacijama, najveći projekt ove vrste u Jugoistočnoj Europi - kaže Vjekoslav Mikulić, regionalni menadžer ključnih kupaca za profesionalne ekrane iz Samsung Electronics Adriatic.