Godinu dana švedska online banka Nordnet imala je posebnu zaposlenicu Ameliju koju je odlikovala posebna inteligencija, umjetna. Međutim, uz reference njezine proizvođačke kompanije IPsofta koja navodi kako Amelia može raditi za tisuću ljudi, performanse te virtualne kolegice, koja je pomagala novim korisnicima banke pri aktivaciji računa, nisu oduševile poslodavca ni korisnike.
Izvršni direktor Nordneta Peter Dahlgren odlučio je nakon osrednjih reakcija korisnika otpustiti Ameliju i prioritet staviti na druge stvari vezane uz AI, piše TechSpot.
>>> Duplex, Googleov ‘lutak koji laže‘ mogao bi postati jedini zaposlenik call centara
Mada je Amelia ‘dobila nogu‘ u Nordnetu, ne mora se previše brinuti jer ionako radi u još pedesetak kompanija iz sektora financija, tehnologije, zdravstva i obrazovanja. Štoviše, čeka je i neka prekretnica u karijeri u skoroj budućnosti jer je IPsoft vidi i kao konkurenciju Google Duplexu kao zamjenu za sve agente u call centrima.