Nakon gotovo 12 sati otklonjene su poteškoće u korištenju telekomunikacijskih usluga Hrvatskog Telekoma.
Nešto iza 13 sati iz HT-a su izvijestili kako je kvar otklonjen čime je telekomunikacijski promet u potpunosti normaliziran.
- Iskreno se ispričavamo svima koji su imali poteškoća u korištenju naših usluga, poručuju iz HT-a.
Tvrde kako za vrijeme trajanja poteškoća ni u jednom trenutku nije bilo potpunog prekida telekomunikacijskih usluga. nažalost, još uvijek nema informacije o kakvom je kvaru bila riječ.
- Uzroci će biti poznati nakon detaljne analize stručnjaka HT-a i partnera, poručuju i dodaju kako je za hitnu službu 112 preusmjeravanjem osigurana nesmetana dostupnost.
Podsjećamo, problemi s mrežom HT-a pojavili su se u utorak u 2,50 sati ujutro u gotovo cijeloj zemlji zbog prekida velikog broja veza u telekom mreži. Problema je bilo i s uspostavom svih mobilnih poziva (s predbrojevima 098, 099 i 097), kao i fiksnih poziva te s pristupom internetu. Neslužbeno je bila informacija da po zemlji zbog veze s HT-ovom mrežom nisu radili ni brojni bankomati, a problema j bilo s plaćanjem karticama u trgovinama. U međuvremenu i Porezna uprava je izvijestila da zbog tehničkih poteškoća u HT-u sustav Porezne Uprave nije u mogućnosti osigurati pružanje redovnih usluga poreznim obveznicima.