Što i kako Glasnogovornik tvrtke? Svaki zaposlenik lice je brenda prema korisnicima Zaposlenici koji su u izravnom kontaktu s korisnicima, pozivni centar, prodaja, recepcija, korisnička potpora... lice su tvrtke
Što i kako Izum na poslu: Nejasan zakon otežava nagrađivanje zaposlenika Iako slučajevi inovacija ili izuma na radnome mjestu nisu česti, to ne opravdava zakonodavca da to područje nije uredio još od 1995.
Procjena tvrtkine vrijednosti Brojevi kod manjih tvrtki nisu toliko bitni pokazatelji U prodaji ili partnerstvu mala i srednja poduzeća u pravilu ne mogu igrati na brojeve, no postoje aduti da si osiguraju dobru cijenu i ugovor
Što i kako Stipendije: neoporeziva pomoć za školovanje i rodbinu do 600 eura mjesečno Nema zapreke da se stipendija isplaćuje kao potpora za školovanje bliskoj osobi s kojom je poduzetnik u srodstvu
AI u marketingu Kako umjetna inteligencija mijenja strategije oglašavanja Prava moć umjetne inteligencije u njezinoj je sposobnosti da poboljša dijagnozu, strategiju i provedbu marketinških kampanja
Dugovi Preuzeti dug, ispuniti ga ili mu pristupiti – što je najbolje za vas Iako su 'preuzeti dug, ispuniti ga ili mu pristupiti' naizgled slični pravni instituti, razlike među njima bitne su i u pravnim posljedicama i u poslovnome riziku
Strateška i međuljudska komunikacija Formalne poruke su okvir, stvarni život poduzeća događa se 'između redova'