Biznis i politika

Kako prepoznati pravi trenutak za prodaju dijela biznisa

Poruka je naših sugovornika jasna: o prodaji treba početi razmišljati na vrijeme, odnosno kada biznisu dobro ide

Neka su pitanja vječna i ponavljaju se stalno, a u biznisu ih ima napretek. Međutim, koliko god se detalji pojedine djelatnosti razlikovali od drugih i koliko god pojedine stožerne linije poslovne organizacije imale svoje specifičnosti, većina tih pitanja svodi se na potragu za odgovorom kako u danom trenutku ostvariti najveću vrijednost za tvrtku ili vlasnika, odnosno koji je najbolji trenutak za maksimirati vrijednost. U skladu s time, ta su pitanja ključna i kad su povezana s problematikom prodaje tvrtke.

BESPLATNO nastavite čitati ovaj članak
Registrirajte se bez troškova i otvorite vrata Liderova sadržaja. Prvih 5 zaključanih članaka vam poklanjamo svaki mjesec.
Lider digital
čitajte lider u digitalnom izdanju