
Sveračun: Poslovanje u jednom kliku

Zahvaljujući Sveračunu, novoj usluzi Hrvatske pošte koje poslovanje vodi u novu, digitalnu fazu, računi stižu digitalno, sigurni su, odmah dostupni i lako se arhiviraju
Uredi s registratorima naguranima po ormarima i beskonačni sati provedeni u traženju 'onoga jednog papira' uskoro postaju stvar prošlosti jer će menadžerima, obrtnicima i poduzetnicima ama baš sve biti dostupno na – jedan klik. Zahvaljujući Sveračunu, rješenju Hrvatske pošte koje poslovanje vodi u novu, digitalnu fazu, računi stižu digitalno, sigurni su, odmah dostupni i lako se arhiviraju. Nema kuvertiranja, nema čekanja u pošti, nema mjesta za pogreške.
Tim novim servisom Hrvatska pošta korisnicima je olakšala tranziciju u eru fiskalizacije 2.0, koja je od 1. siječnja 2026. zakonska obveza. S početkom sljedeće godine svaki poduzetnik, od obrtnika do korporacija, morat će prijeći na elektroničko izdavanje i primanje računa
E-račun tako postaje digitalna verzija klasičnoga papirnatoga te se automatski prijavljuje Poreznoj upravi u stvarnome vremenu. Uz e-arhivu i obvezu online knjigovodstva povećava se učinkovitost, ali i transparentnost poslovanja. Sveračun Hrvatske pošte ne samo da slijedi zakonsku obvezu (ona nije samo 'upakirana' u novu aplikaciju) već jamči brzinu, jednostavnost i uštedu.
Prednosti za korisnike
Pojednostavnjeno, Sveračun servis je za razmjenu dokumenata i njihovo arhiviranje u cijelosti usklađen sa svim zakonskim odredbama. Intuitivan i jednostavan za korištenje. Elektronički dokumenti lakše se pretražuju i njima se efikasno upravlja, a zahvaljujući automatiziranim procesima moguće je iz postojećih baza podatke ubacivati izravno u servis. Sustav automatski upozorava ako je neki račun neispravan, čime se smanjuje mogućnost pogreške, a svi se dokumenti čuvaju u e-arhivi, vjerodostojni su i dostupni kad god je potrebno.
Posebna je prednost fleksibilnost načina plaćanja. Korisnici mogu unaprijed odabrati paket i karticom platiti onoliko računa koliko planiraju poslati tijekom godine, bez ikakvih obveza. Za one kojima odgovara model mjesečnog obračuna na raspolaganju je opcija plaćanja servisa za onoliko računa koliko su ih stvarno poslali, primili i arhivirali, uz mogućnost raskida suradnje bez dugih otkaznih rokova i penala.
Ukratko, plaća se samo ono što se upotrebljava. U Sveračunu računi se mogu jednostavno kreirati online, a ako postoji posebna aplikacija, potrebno je samo s dobavljačem provjeriti podržava li slanje e-računa. Registracija u sustav jednostavna je i može se obaviti na dva načina: korisnici se sami mogu prijaviti online ili ostaviti podatke na stranici Sveracun.hr, a agenti Hrvatske pošte provest će ih kroz postupak ugovaranja suradnje.
Ta inovativna usluga Hrvatske pošte olakšava tranziciju poduzetnika u svijet fiskalizacije 2.0 te jamči brzinu, jednostavnost i sigurnost upravljanja računima bez pogreške, ali i – stresa.
Sadržaj nastao u suradnji s Hrvatskom poštom.